بازي هاي كنسول نسل جديد

۱۸ بازديد ۰ نظر

اگر قصد خريد بازي ps4 دست دوم ارزان را داريد اين بازي را به شما پيشنهاد ميكنم كه مي توانيد در گيم استور خريداري كنيد. Spider Man يكي از بازي هاي است كه بر اساس فيلم و انيميشن آن ساخته شده است. شايد كمتر كودكي باشد كه Spider Man را نشناسد، معروفيت اين شخصيت به گونه اي است كه نيازي به تبليغ و اطلاعات چنداني ندارد. از اين رو طرفداران زيادي نيز دارد. 

استوديو اينسامنياك گيمز، بازي Spider Man را ساخته است و تريلرهاي مختلفي را از آن منتشر كرده است. در نمايشگاه E3 2016 اطلاعاتي در مورد اين بازي به طرفداران آن داده شد و از همان موقع تا الآن دوستداران اين بازي منتظر انتشار قانوني اين بازي هستند. طبق اعلام شركت سازنده اين بازي در ۱۶ شهريور منتشر مي شود و مي توان آن را بر روي پلي استيشن ۴ اجرا كرد. گرافيك خوب بازي بر كيفيت آن افزوده است. پيتر پاركر كه نقش اصلي را به عنوان اسپايدر من در اين بازي دارد، مهمترين كاراكتر بازي است.

در بازي Spider Man، پيتر پاركر علاوه بر اسپايدر من بودن، به زندگي روزمره ي خود نيز مي پردازد و مي توان آن را در لباس شخصي اش مشاهده كرد.اين بازي داراي چند نسخه ي ويژه است كه به شما اين امكان را مي دهد تا امكانات خاصي در دسترس داشته باشيد. به عنوان مثال در نسخه ي ديلاكس ديجيتالي ۸۰ دلاري آن محتوياتي مانند لباس مخصوص، يك نشان سنجاق دار، دي ال سي هاي بازي و … قابل دسترسي است. علاوه بر اين يك نسخه ي كالكتور هم از اين بازي معرفي شده است كه ۱۵۰ دلار قيمت دارد. 

اين نسخه علاوه بر محتويات نسخه ي ديلاكس، شامل استيل بوك بازي، مجسمه ي از Spider Man، استيل بوك باز و … است.سازندگان بازي Spider Man تمام سعي خود را كرده اند تا بتوانند پيتر پاركر را از روي يك نسخه ي بازيگر واقعي اسكن كنند و واقعي تر به نظر برسد. شخصيت هاي ديگري مانند مري جين واتسون، گرين گابرين و … نيز در اين بازي ويديويي نقشي دارند.اين بازي بر روي پلي استيشن ۴ پرو نيز قابل اجراست و بدون شك بر روي اين كنسول، گرافيك بسيار بهتري خواهد داشت و كيفيتي مناسب تر دارد. گرافيك بازي به طور كلي زيباست و طراحي شهر محل زندگي پيتر به بهترين نحو صورت گرفته است

به طور كلي در قسمت هاي مختلف بازي، پيتر پاركر با داشتن يك لباس مخصوص به Spider Man تبديل مي شود و براي حل مشكلات مردم دست به كار مي شود. شخصيت هاي ديگر بازي نيز گاهي توسط گيمر كنترل مي شوند.سبك بازي Spider Man به صورت اكشن و ماجراجويانه است كه ناشر آن شركت سوني است. 

اين بازي مدت هاست انتظار طرفداران اين بازي را به دنبال دارد و با انتشار آن فروش زيادي از آن صورت گرفت.يكي از خصوصيات جالب بازي Spider Man اين است كه در طي ماموريت، بازي تعداد زيادي از فعاليت هاي جانبي و مرحله هاي متنوعي را پيش روي شما قرار مي دهد و همين امر باعث متنوع شدن گيم پلي بازي خواهد شد. سيستم هاي مبارزات بازي نيز بسيار عالي طراحي شده است و هر كسي را مي تواند راضي ن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.