خريد كتاب با ۷۰ درصد تخفيف در شرايط كرونا

۱۷ بازديد ۰ نظر

با توجه به شرايطي بحراني كه به علت اپيدمي ويروس كرونا در جامعه به وجود آمده و بسياري از افراد در قرنطينه خانگي هستند، كتابخواني مي‌تواند در پر كردن اين اوقات نقش مهمي داشته باشد.

به گزارش ايسنا، بنابراعلام كتاب سراج، در ابتدا بايد بررسي كرد كه در اين دوران كرونا چه كارهاي مفيدي را مي‌توان انجام داد. با بررسي‌هاي انجام‌شده مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه در شرايط كرونا سرانه مطالعه افزايش پيدا كرده است.

افراد براي در امان ماندن از اين ويروس مرگبار ناچار به مطالعه هستند. تا اطلاعات خود را نسبت به آن افزايش دهند. يكي از اين بهترين راه‌حل‌ها خريد اينترنتي كتاب از كتابفروشي آنلاين سراج است.

قرنطينه بودن باعث مي‌شود تا شما كتاب‌هايي را كه تا به‌ حال به علت‌هاي گوناگون نتوانستيد بخوانيد را مطالعه كنيد. افرادي هم هستند كه مي‌خواهند در اين وضعيت خاص خواندن كتب‌ جديد و موردعلاقه خود را تجربه كنند اما نمي‌توانند به‌صورت حضوري به كتابخانه‌ها و يا كتابفروشي‌ها مراجعه كنند وخريد كتاب خود را انجام دهند. در اين ميان خريد اينترنتي كتاب در سايت سراج با استقبال بسيار زيادي مواجه شده است.

فوايد كتاب خواندن در شرايط كرونا

در روزهاي قرنطينه بهتر است مردم به فعاليت‌هايي روي بياورند كه بتواند تنش‌هاي آن‌ها را كاهش دهد. به‌طور مثال اگر شما مي‌خواهيد بدني سالم داشته باشيد پس بايد به تغذيه خوب و مناسبي روي بياوريد؛ همچنين در مقابل اگر بخواهيد روح و روان سالمي داشته باشيد لازم است تا غذاي روح خوبي را دريافت كنيد كه آن كتاب است؛ بنابراين كساني كه به سمت خواندن كتاب گرايش پيدا كرده‌اند از لحاظ روحي و رواني كمك بزرگي به خود كرده‌اند.

نكته مهم اين است كه افراد كتاب خوب بخوانند نه هر كتابي را. اگر كتاب خوب خوانده نشود ممكن است تاثيرات رواني ناخوشايندي را به همراه داشته باشد.

افراد مي‌توانند با خريد كتاب جديد در سراج بوك، خلاقيت و جلاي فكري و رواني را به ذهن خود هديه كنند. از بين تمام سرگرمي‌هايي كه مي‌توان در روزهاي قرنطينه انجام داد، كتاب خواندن بهترين پيشنهاد است.

مزاياي خريد كتاب در شرايط بيماري كرونا

امكان خريد آنلاين براي تمامي كتابها

. ارسال رايگان به تمام نقاط مختلف كشور

. سفارش كتاب با تخفيف ويژه ۷۰ درصد

. تحويل سفارشات درب منزل

ضدعفوني كردن كتابها و ارسال با رعايت نكات بهداشتي

مزاياي كتاب فروشي‌هاي آنلاين در شرايط كرونايي چيست؟

آشنايي مخاطب با كتاب فروشي و معرفي كتاب‌هاي مختلف در فضاي مجازي توانسته است اعتماد اهل كتاب را براي خريد غيرحضوري كتاب جلب كند. از جهت ديگر با بسته‌بندي‌هاي مناسب و بهداشتي كه كتاب فروشان رعايت كرده‌اند، موجب تشويق دوباره مشتريان به خريد اينترنتي كتاب شده است.

به نظر مي‌رسد كه پس از پايان بيماري كوويد ۱۹ هم مي‌توان به آينده فروش آنلاين كتاب اميدوار بود و ديگر فرصت خريد كتاب نداشتن، بهانه خوبي براي كتاب نخواندن به شمار نمي‌رود.

تخفيف ۷۰ درصدي براي خريد كتاب آنلاين

كتاب موردعلاقه‌ي شما چيست؟ كتابي كه مدت‌ها قبل به خواندنش فكر مي‌كرديد اما فرصت خريد آن را پيدا نكرديد! شما مي‌توانيد در سايت كتاب سراج در هنگام خريد خود از ۷۰ درصد تخفيف بهره ببريد.

سراج بوك يك كتاب فروشي اينترنتي است كه شما مي‌توانيد در هر زمان و شرايطي كتاب دلخواه خود را با تخفيف ويژه سفارش دهيد و با ارسال رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

انواع كتاب‌هاي موجود درفروشگاه كتاب سراج:

كتاب رمان

. روانشناسي

. كودك و نوجوان

. آشپزي و پزشكي

. كتب زبان خارجه

ويژگي‌هاي برتر سايت كتاب سراج

سهولت در پيدا كردن كتاب‌هاي چاپي

گستردگي منابع

كمك به ناشران تازه‌كار

تنوع زياد درفروش كتب مختلف

پشتيباني ۲۴ ساعته

روش‌هاي مختلف پرداخت

فروش انواع كتاب‌هاي مختلف در كتاب فروشي اينترنتي سراج

با توجه به زماني قرنطينه اجباري وجود دارد و همه افراد بايد در خانه بمانند، بهترين گزينه براي اوقات فراغت كتاب خواندن است؛ اما ممكن است براي خريد اينترنتي كتاب دچارمشكلاتي شويد و نتوانيد كتاب موردنظر خود را پيدا كنيد.

بهترين راه‌حل مراجعه به وبسايت سراج است زيرا در اين كتابفروشي انواع كتاب‌هاي مختلف در دسته‌بندي‌هاي متنوعي قرار گرفته‌اند و شما مي‌توانيد جديدترين و معروف‌ترين كتاب‌هاي موجود در جهان را به‌راحتي تهيه كنيد. اين ويژگي موجب شده تا والدين بتوانند كتاب‌هاي مناسب سن كودكان خود را سفارش دهند و آن‌ها را به مطالعه تشويق كنند

فروشگاه كتاب سراج بزرگ‌ترين سايت خريد اينترنتي كتاب

در حالي‌ كه خريد كتاب چاپي در كتاب‌فروشي‌هاي شهر يك رويكرد ستودني است، اما اين موضوع هميشه در عمل ممكن نيست مثلا شرايطي مانند كرونا پيش مي‌آيد كه امكان خروج از منزل وجود ندارد؛ بنابراين خريد از يك فروشگاه اينترنتي كتاب مي‌تواند تنها گزينه پيش رو باشد.

در سال‌هاي گذشته سايت‌هاي فروش آنلاين كتاب زيادي وارد جامعه شدند اما همه‌ي آن‌ها نتوانستند امكانات لازم براي تهيه كتاب به‌صورت اينترنتي را فراهم كنند.

سايت سراج بوك با در نظر گرفتن تمامي موارد لازم براي فروش آنلاين كتاب توانسته است، يكي از بهترين سايت خريد كتاب، با فروش بهترين رمان‌هاي عاشقانه معرفي شود.

سراج منبع بزرگي از كتاب‌هاي ناياب و جديد است. شما مي‌توانيد براي خريد كتاب با ۷۰ درصد تخفيف به سايت سراج مراجعه كنيد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.