انجام خدمات ارزي با ارزي پي؛ سريع، راحت، ارزان! - تجارت‌نيوز

۲۳ بازديد ۰ نظر

انتقال پول به صورت آنلاين، پرداخت اينترنتي حواله ارزي، در سايت ارزي پي؛ بهترين سايت خدمات پرداخت ارزي و بين المللي، همواره آسان‌تر، سريع‌تر و ايمن‌تر مي‌باشد. شما مي‌توانيد تنها با چند كليك پول خود را براي دوستان، آشنايان، شركت‌ها و يا بانك‌ها چه به صورت محلي و چه بين‌المللي به هر كجاي دنيا كه مي‌خواهيد منتقل كنيد. به دليل راحتي آن، انتقال پول آنلاين بسيار رواج پيدا كرده است. در حالي كه در گذشته افراد براي انتقال پول به بانك‌ها و يا دفاتر فيزيكي مراجعه مي‌كردند؛ اما امروزه تنها چيزي كه شما به آن نياز داريد يك رايانه و يا تلفن همراه براي انجام پرداخت‌هاي بين‌المللي مي‌باشد.

ميزان پولي كه در سطح بين‌المللي منتقل مي‌شود، در طي سال‌هاي اخير افزايش پيدا كرده است. در بعضي از موارد اين نتيجه كارهايي است كه با مشتري‌هاي زيادي در خارج از كشور همكاري داشته‌اند. اما عامل مهم ديگري كه وجود دارد مهاجرت اقتصادي است. مردم بيشتر از گذشته در خارج از كشور زندگي و يا كار مي‌كنند. در واقع ميزان پولي را كه به كشور خودشان مي‌فرستند، به ميزان قابل توجهي افزايش يافته است. در نتيجه ارسال حواله‌ها تجارت بزرگي مي‌باشند.

حواله ارزي چگونه كار مي‌كند؟ (پرداخت با حواله ارزي و دلاري)

اگر مي‌خواهيد به خارج از كشور پول ارسال كنيد، يكي از بهترين شيوه‌ها مراجعه به سامانه آنلاين ارزي پي مي‌باشد. زيرا بابت بهترين خدماتي كه به شما ارائه مي‌دهد، كارمزد و هزينه بسيار كمي دريافت مي‌كند. اين سيستم مي‌تواند به عنوان يك بانك بين‌المللي نرخ ارز بهتري را در اختيار شما قرار دهد.

همان‌طور كه مي‌دانيد امروزه با وجود گستردگي انواع سيستم‌هاي پرداخت آنلاين، انتقال پول به يكي از كشورهاي خارجي كار دشواري نمي‌باشد. اما گاهي اوقات تنوع اين روش‌ها موجب سردرگمي افراد مي‌شود. زيرا نمي‌دانند كدام روش براي پرداخت ارزي مناسب‌تر مي‌باشد. شما مي‌توانيد در سايت ارزي پي به روش‌هاي مختلفي پرداخت‌هاي آنلاين خود را انجام دهيد. فرقي نمي‌كند كه شما به چه دليلي به دنبال بهترين روش‌هاي پرداخت ارزي مي‌باشيد. موضوعي كه داراي اهميت بسيار زيادي است، اين است كه بهترين راه را انتخاب كنيد. اگر شما صاحب كسب‌وكاري مي باشيد كه در سطح بين‌المللي فعاليت مي‌كند، مهم است كه سرويسي را انتخاب كنيد كه پرداخت آنلاين را براي مشتريان ساده‌تر كرده است. يكي از بهترين و معتبرترين سامانه‌هاي آنلاين پرداخت بين‌المللي ارزي پي مي‌باشد.

مزاياي ايجاد حساب‌هاي بين‌المللي:

  • پرداخت هزينه آزمون‌هاي مختلف از جمله آزمون PTE و Toefl
  • رزرو هتل و رستوران در سراسر دنيا
  • پرداخت هزينه حق اشتراك سايت‌هاي مختلف
  • واريز هزينه براي سفارت‌هاي خارجي جهت اخذ ويزا، تاييد مدارك و …
  • سفارش آنلاين از سايت‌هاي خارجي
  • واريز هزينه مربوط به دانشگاه‌هاي خارجي

معرفي انواع روش‌هاي پرداخت آنلاين ارزي

معرفي انواع روش هاي پرداخت آنلاين ارزي

يكي از آسان‌ترين روش‌هاي پرداخت ارزي، استفاده از كارت‌هاي اعتباري مي‌باشد. بهترين كارت‌هاي اعتباري كه در حال حاضر براي بسياري از افراد قابل استفاده مي‌باشد، كارت‌هايي مانند ويزاكارت و مستركارت است. با استفاده از اين روش پرداخت ارزي، افراد تنها مي‌توانند با شارژ ويزاكارت و يا مستركارت خريد اينترنتي خود را انجام دهند. اگر شما هم قصد استفاده از آنها را داريد مي‌توانيد از طريق لينك‌هاي در صفحات مرتبط سايت ارزي پي قرار گرفته است، نسبت به خريد خود اقدام كنيد.

استفاده از پي پال (PayPal) جهت انجام پرداخت ارزي

پي پال (PayPal)، از گذشته تا كنون با توجه به بالا بودن كيفيت و خدماتي كه ارائه مي‌دهد؛ همواره توسط بسياري از افرادي كه قصد خريد اينترنتي داشته‌اند و چه كساني كه به عنوان يك پرداخت ارزي در سايت خود از آن استفاده مي‌كنند، مورد استفاده قرار گرفته است. كامزد پايين، ايجاد حساب‌هاي مختلف، استفاده از هوش مصنوعي براي افزايش امنيت حساب‌ها در نظر گرفته شده است؛ اينها همه برخي از مزيت‌هاي سايت ارزي پي مي‌باشد.

سريع‌ترين روش خريد بيت‌كوين و يا ساير ارزهاي ديجيتال

هر چند كه استفاده از چنين روش‌هايي براي كساني كه در ايران زندگي مي‌كنند؛ امكان‌پذير نيست اما سايت ارزي پي اين امكان را براي كاربران خود فراهم كرده است تا به ساده‌ترين راه ممكن بتوانند از تمامي روش‌هاي خريد و پرداخت آنلاين ارزي استفاده كنند. اگر شما قصد داريد تا در يكي از ارزهاي ديجيتال سرمايه‌گذاري كنيد مي‌توانيد از خدمات ارائه شده در ارزي پي استفاده كنيد. با توجه به محبوبيتي كه ارزهاي ديجيتال در ميان مردم دارند، سايت‌هاي خارجي معتبري همچون: Amazon ، Ebay و … دريافت و پرداخت ارزي خود را از شيوه هاي آنلاين امكان‌پذير كرده است.

دسترسي راحت و آسان كاربر به خدمات پرداختي

دسترسي راحت و آسان كاربر به خدمات پرداختي

اگر شما به عنوان يك كاربر داراي تجارت بين‌المللي مي‌باشيد و به دنبال اين هستيد كه خدمات بانكي خود در سطح كشورهاي خارجي را به روش‌هاي مختلفي انجام دهيد، مي‌توانيد به سايت ارزي پي مراجعه كنيد. در سامانه ارزي پي، امكانات و خدمات منحصر به فردي براي كاربران قرار گرفته است كه آنها مي‌توانند با توجه به نياز خود از پي پال، پرفكت ماني، وب ماني و يا ساير كارت‌هاي بين‌المللي مانند مستركارت، ويزا كارت و يا گيفت كارت استفاده كنند. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اكثر افراد در هنگام سفارش اينترنتي كالا و يا خدمات خود از روش‌هايي مانند ويزا كارت بانام و يا بي‌نام و يا مستركارت مجازي استفاده مي‌كنند.

افزايش امنيت در انجام پرداخت‌هاي خارجي

اين موضوع كاملا منطقي است كه روش‌هاي پرداخت آنلاين كه با اينترنت سروكار دارند، ريسك بيشتري مي كنند. زيرا نگراني براي هك كردن حساب وجود دارد. اما باز وجود مجموعه ارزي پي ديگر هيچ جاي نگراني نيست زيرا با استفاده از فناوري‌هاي خاص مانند هوش مصنوعي، بلاك‌چين و … امنيت اين روش‌ها در حال افزايش مي‌باشد.

خريد انواع حساب‌هاي بين‌المللي با كمترين كارمزد

اگر به دنبال انتقال ارز هستيد و يا به عنوان يك فروشنده مي‌خواهيد به دليل تنوع نوع ارز احتمالي، كارمزد كمتري بپردازيد، بايد به دقت بررسي كنيد كه براي طيف‌هاي مختلفي كه از قيمت‌ها وجود دارد كدام روش ها كارمزد كمتري از شما دريافت مي‌كند. سايت ارزي پي هدف رضايتمندي كاربران توانسته است با نرخ كمترين كارمزد انواع خدمات ارزي و دلاري را ارائه دهد.

سايت ارزي پي؛ بزرگ‌ترين سامانه خريد و فروش ارز و دلار

درگاه پرداخت ارزي يكي از خدماتي مي‌باشد كه به واسطه آن مي‌توان انواع پرداخت‌هاي بين‌المللي و خارجي را در سراسر جهان انجام داد. و مي‌توان با استفاده از آن به خريد و فروش و گسترش تجارت خود بپردازيد. همان‌طور كه مي‌دانيد براي تجارت در اسناد جهاني و تبادل مالي در كشورهاي مختلف نياز به يك سيستم بين‌المللي با نام درگاه‌هاي پرداخت ارزي مي‌باشد كه مي‌توان با استفاده از آن به انواع معاملات تجاري و پرداخت‌هاي اينترنتي پرداخت. همچنين شما مي‌توانيد براي استفاده از خدماتي از قبيل: افتتاح حساب پي پال وريفاي شده، افتتاح حساب پرفكت ماني و ووچر، صدور مستركارت و ويزاكارت و.. به آدرس www.arzipay.com و براي شارژ حساب پي پال وريفاي شده، شارژ ويزاكارت و مستركارت و شارژ حساب هاي ووچرپرفكت ماني و وبماني و همچنين ارسال حواله وسترن يونيون به سامانه ارزي پي مراجعه نماييد.

ايميل: sales@arzipay.com

شماره تماس: | ۰۲۱۶۶۴۶۴۱۶۸ | ۰۲۱۶۶۴۶۳۷۵۹ | ۰۹۱۰۳۵۳۸۲۴۵

آدرس:  تهران، چهارراه وليعصر، پاساژ ابريشم، طبقه ۴، واحد ۴۰۷

 

منبع انجام خدمات ارزي : https://tejaratnews.com/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%DB%8C

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.