آيا مي‌توان سي پي رايگان در بازي كالاف ديوتي موبايل به دست آورد؟

۲۱ بازديد ۰ نظر

شما هم از طرفداران كالاف ديوتي موبايل هستيد؟ آيا اين بازي موبايلي بازي محبوب شماست؟ جوري از كالاف ديوتي موبايل لذت مي‌بريد كه نمي‌توانيد رهايش كنيد؟

Call of Duty Mobile، يك بازي ويدئويي رايگان تيراندازي اول شخص است. در تاريخ ۲ اكتبر ۲۰۱۹، فقط ۲۴ ساعت بعد از انتشار كالاف ديوتي موبايل، اين بازي به ۲۰ ميليون بار بارگيري رسيد و بيش از ۲ ميليون دلار سود كرد. بعد از گذشت يك هفته تعداد بارگذاري‌ها به ۱۰۰ ميليون و درآمدش به بيش از ۱۷٫۷ ميليون دلار رسيد و اين بازي را به يكي از موفق‌ترين بازي‌هاي موبايلي در تاريخ تبديل كرد.

كالاف ديوتي موبايل توانست در كمتر از دوسال به ليست پردانلودترين بازي‌هاي جهان برسد.

از آنجايي كه اين بازي در سراسر جهان طرفداراني دارد قطعاً بازيكنان آن مدام به دنبال روش‌هايي براي ارتقاي سطح بازي و دست‌يابي به امكانات و تجهيزات بيشتر هستند. در كالاف ديوتي موبايل هم مثل ساير بازي‌هاي موبايلي، آيتم‌هايي وجود دارند كه با تهيه‌ي آن‌ها مي‌توان موانع زيادي را از سر راه برداشت، از محدوديت‌ها خلاص شد و به‌طوركلي با دست بازتري بازي كرد و لذت بيشتري برد.

البته تهيه‌ي اين امكانات و تجهيزات بدون سي پي امكان‌پذير نيست و بازيكن براي خريد آن‌ها بايد cpداشته باشد.

اما اصلاً سي پي  چيست و آيا مي‌توان سي پي رايگان در بازي كالاف ديوتي موبايل به دست آورد؟ براي پاسخ به اين سوال اجازه بدهيد كه در ابتدا ببينيم Cp چيست و چه فايده‌هايي در بازي دارد.

 سي پي كالاف ديوتي موبايل

در كالاف ديوتي موبايل هم مثل بقيه‌ي بازي‌هاي بتل رويال بايد براي بقاي خودتان تلاش كنيد. روند بازي به اين صورت است كه  شما از هواپيما فرود مي‌آييد، تجهيزات جمع‌آوري مي‌كنيد و بعد به دنبال منطقه‌ي امن SAFE ZONE  كه با دايره بر روي نقشه نشان داده مي‌شود حركت مي‌كنيد.

در كالاف، براي زنده ماندن نبايد بيرون از منطقه‌ي مشخص شده بمانيد. و براي اين‌كه از جانب دشمنان مورد حمله قرار نگيريد و زنده بمانيد بايد عكس‌العمل سريع داشته باشيد و فوراً آن‌ها را از پاي دربياوريد. همچنين بايد از هم‌تيمي‌هاي‌تان هم دفاع كنيد و آن‌ها را نجات دهيد.

اين تنها شرح مختصري از كالاف ديوتي موبايل است اما آنچه اهميت دارد اين است كه شما براي برخورداري از انواع آپشن‌ها و تجهيزات و امكانات در اين بازي نياز به سي پي داريد.

كالاف ديوتي موبايل بازي خود را به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار مي‌دهد و بعد از مدتي كه از بازي مي‌گذرد، محصولات، امكانات و…خود را براي پيشبرد بهتر مأموريت‌ها  ارائه مي‌دهد؛ امكاناتي كه بايد با سي پي كالاف ديوتي موبايل خريداري و تهيه كنيد.

البته خريد سي پي يك گزينه‌ي اختياري است اما اگر به بازي اعتياد پيدا كرده باشيد و مشتاقانه بخواهيد كه مراحل بعدي آن را هم به اتمام برسانيد، بايد براي دسترسي به بسياري از امكانات خاص و ويژه سراغ خريد سي پي كالاف ديوتي موبايل برويد.

 اما براي خريد سي پي ارزان و دسترسي به سي پي رايگان در بازي كالاف ديوتي موبايل ، چه بايد كرد؟

 امكانات كاربردي و هيجان‌انگيز سي پي كالاف ديوتي موبايل

اگر بخواهيم دقيق‌تر به آيتم‌ها و امكاناتي بپردازيم كه خريد cp كالاف ديوتي موبايل در اختيارمان قرار مي‌دهد، مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

  • انواع اسلحه‌هاي جذاب و حرفه‌اي
  • اسكين‌هاي خاص و پيشرفته
  • برتري در جنگ‌هاي مختلف و كسب رتبه‌هاي بالا
  • امكان بازي در حالت پرميوم و ويژه
  • دسترسي به تجهيزات اضافه
  • افزايش قدرت و توانايي براي مبارزه با دشمنان
  • امكان بازي در نقشه‌هاي متنوع با تجهيزات عالي

سي پي كالاف ديوتي اعتباري براي دست‌يابي به تجهيزات متنوع است و ضمن اين‌كه مي توانيد با استفاده از آن تجهيزات موردنظرتان را خريداري كنيد، مي‌توانيد آن‌ها را به‌روزرساني كنيد و از قدرت بيشتري برخوردار شويد.در ايران از كجا سي پي بخريم؟

بعد از اين‌كه متوجه اهميت نقش خريد سي پي كالاف ديوتي موبايل در فرايند بازي مي‌شويم، قطعاً به‌دنبال راهي براي تهيه‌ي آن هستيم. اما جداً بايد از كجا سي پي بخريم؟

متأسفانه كشور ما سال‌هاست كه با انواع تحريم‌هاي بين‌المللي مواجه شده است. به همين دليل در هر شرايطي كه قصد انجام پرداخت‌هاي بين‌المللي داشته باشيم، به مشكل برمي‌خوريم. از سويي ديگر اين يك واقعيت است كه بازي‌هاي آنلاين و آفلايني كه داراي پرداخت‌هاي درون‌برنامه اي هستند، براي دريافت وجه از حساب‌هاي بين‌المللي استفاده مي‌كنند و به دليل محدوديت‌ها امكان خريد مستقيم و بدون‌واسطه را به ما ايرانيان نمي‌دهند.

كالاف ديوتي موبايل هم مثل باقي بازي‌هاي بين‌المللي داراي يك فرايند پرداخت درون‌برنامه‌اي است و به همين دليل گيمرها نمي‌توانند به‌راحتي خريد سي پي را انجام دهند و با مشكل مواجه مي‌شوند.

اما هيچ نگران نباشيد. ما براي هل اين مشكل مجموعه‌ي گيم سيتي را به شما معرفي مي‌كنيم كه با سازوكارهايي حرفه‌اي و قانوني، راحت‌ترين روش براي خريد ارزان سي پي و سي پي رايگان در بازي كالاف ديوتي موبايل را، به شما ارائه مي‌دهد.

اين مجموعه‌ امكاني را فراهم كرده است تا ايرانيان عزيز با پول ملي قادر به خريد باشند و با خيال راحت از بازي‌هاي موبايلي محبوبشان لذت ببرند.

چرا گيم سيتي را به شما پيشنهاد مي‌كنيم؟

معمولاً گيمرهايي كه براي ارتقا سطح بازي و استفاده از امكانات و تجهيزات بازي محبوبشان، پول درون برنامه‌ي آن بازي را مي‌خرند، علاوه بر دغدغه‌ي مالي، دغدغه زماني هم دارند. طبيعي است كه اين افراد مي‌خواهند وقتي خريدشان را در يك سايت انجام مي‌دهند، واحد پول درون بازي موردنظرشان خيلي زود به دستشان برسد.

خبر خوب ما براي شما اين است كه زمان انجام سفارشات cp در فروشگاه گيم سيتي بين 15 تا 30 دقيقه است و تمامي مراحل انجام سفارش توسط پيامك به مشتري اطلاع داده مي‌شود.كافي است وارد سايت گيم سيتي شويد و از ميان مقادير متنوع ۸۰، ۱۶۰، ۲۴۰، ۴۲۰، ۸۸۰، ۱۳۰۰، ۱۷۶۰ و…، پكيج سي پي موردنظرتان را انتخاب كنيد و به راحتي تحويل بگيريد.

جالب است بدانيد كه اگر به دنبال سي پي رايگان در بازي كالاف ديوتي موبايل  هستيد براي خريد سي پي كالاف ارزان شما ميتوانيد فقط با پرداخت ۲۵ هزارتومان صاحب ۸۰ سي پي بشويد و براي خريد تعداد بالاتر هم شامل تخفيف پلاكاني خواهيد شد!

فروشگاه گيم سيتي با دو سال سابقه‌ي فعاليت تخصصي در زمينه‌ي آيتم درون‌برنامه‌اي بازي‌هاي آنلاين، توانسته نظر بسياري از گيمرهاي مطرح كشور را به خود جلب كند.براي خريد سي پي كالاف در ايران، به سايت گيم سيتي game30t.com مراجعه و نوع جديدي از لذت را در كالاف ديوتي موبايل تجربه كنيد.

Source:Call of Duty Mobile

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.