پرفكت ماني چيست و چرا بايد از آن استفاده كنيم؟

۵۵ بازديد ۰ نظر

پرفكت ماني چيست؟

پرفكت ماني در سال 2008 به وجود آمد و به سرعت در سيستم هاي پرداخت صندوق HYIPمحبوب شد. اين سرويس به بسياري از زبان‌ها (از جمله روسي) ترجمه شده است و با دو ارز بين‌المللي: USDو EUR، و همچنين به‌عنوان troy bounces Gold Metalكار مي‌كند. Perfect Moneyدر سوئيس در زوريخ ثبت شده است.

پرفكت ماني در دنياي HYIP ها (برنامه هاي سرمايه گذاري با بازده بالا) محبوب است و يك سيستم پرداخت جهاني است؛ زيرا مي توان از آن براي پرداخت از هر نقطه در سراسر جهان استفاده كرد. همچنين محدوديتي براي هيچ كشوري ايجاد نمي كند. سرويس پرفكت ماني امروزه در سراسر جهان بسيار محبوب است و بسيار امن است.

انواع حساب پرفكت ماني چيست؟

شما بعد از افتتاح حساب و ثبت نام در پرفكت ماني و رجيستر كردن مشخصات مي توانيد از سه نوع اكانت با ويژگي هاي گوناگون استفاده كنيد:

حساب معمولي

اگر شما به دنبال ساده ترين اكانت هستيد؛ مي توانيد نوع معمولي را انتخاب كنيد. اين نوع اكانت همان حسابي است كه در همان ابتدا براي خود مي سازيد و هيچ محدوديتي براي شما ندارد.

 

حساب پريميوم

اين نوع اكانت به كاربراني كه حساب شان به مدت يكسال فعال باشد؛ تعلق مي گيرد. براي داشتن حساب ارتقا يافته يك درخواست به قسمت پشتيباني وبسايت فرستاده و به داشتن آن مي توانيد تراكنش هاي خود را با 2 درصد تخفيف انجام دهيد. همچنين درخواست هايتان نسبت به حساب معمولي سريع تر و در اولويت است.

حساب همكار

بيزنس ها و وبسايت ها كه براي پرداخت ها و تراكنش هاي خود قصد استفاده از پرفكت ماني را دارند؛ مي توانند از اكانت Partner استفاده كنند. صاحبان كسب و كارها مي توانند تراكنش هاي خود را با 1.5 درصد تخفيف در كارمزدهاي تراكنش هاي بانكي انجام دهند.

چرا بايد از پرفكت ماني استفاده كنيم؟

براي انجام حواله هاي نقدي، امكان پيگيري دريافت ها و پرداخت ها، نبود ماليات بر درآمد در تراكنش ها و بدون نياز به ثبت نام در حساب بانكي از مهم ترين مزيت هاي پرفكت ماني است. اما واقعا چرا بايد از آن استفاده كنيم؟ مي توان به مزيت هاي زير اشاره كرد:

  • دريافت سود ساليانه براي مبالغ موجود در حساب خود

     

  • داراي امنيت حفاظت شده براي تمامي حساب ها

  • كارمزد كم براي انواع تراكشن هاي مالي گوناگون

  • دسترسي به ريز جزئيات پرداخت ها و دريافت هاي خود در هر لحظه و هر جا

  • پشتيباني توسط معتبرترين صرافي هاي آنلاين

  • نداشتن محدوديت هاي زماني براي نقل و انتقالات پولي

  • استفاده از پرفكت ماني براي پرداخت خريدهاي اينترنتي مختلف

  • قابليت جابجايي و انتقال وجه پرفكت ماني بين كاربران

كاربرد پرفكت ماني

پرفكت ماني يك سرويس ارزي و مالي است كه براي انتقال وجوه و پرداخت ايمن از طريق اينترنت استفاده مي شود. اين سرويس داراي كاربردهاي گوناگون از جمله: توانايي جابه جايي و انتقال بين حساب هاي گوناگون، سادگي در فرايند افتتاح حساب و شارژ، قرض گرفتن و دادن با توجه به شرايط مورد قبول، انجام دادن پرداخت هاي منظم آنلاين و ... مي باشد.

نتيجه گيري

افرادي كه در ايران زندگي مي كنند و به دنبال يه سيستم پرداخت بين المللي بدون تحريم هستند، مي توانند پرفكت ماني را انتخاب كنند. اين سرويس براي شروع نياز به احراز هويت ندارند. در حال حاضر صرافي هاي آنلاين گوناگون و شركت هاي واسط وجود دارد كه اقدام به افتتاح حساب و شارژ پرفكت ماني مي كنند و همچنين از طريق آن ها مي توانيد ارز پرفكت ماني را به ارز دلخواه تان تبديل كنيد. در اين مطلب در مورد پرفكت ماني چيست و چرا بايد از آن استفاده كنيم؟ توضيح داده ايم تا شما در صورت استفاده از اين سيستم با ديد بازتري از آن بهره بگيريد.

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.