روش هاي انجام خدمات سئو و بهينه سازي سايت

۱۰۹ بازديد ۰ نظر

WebFX بهترين آژانس جستجوگرها در جهان است - و ما اثبات آن را داريم. مهم نيست كه چه اهداف بازاريابي براي شركت خود داشته باشيد ، WebFX مي تواند با افزايش يك برنامه SEO كه به طور خاص براي تجارت منحصر به فرد شما طراحي شده است ، به افزايش خط مشي شما كمك كند. از امروز با خدمات بهينه سازي موتور جستجو ، از ترافيك جستجوي واجد شرايط تر به وب سايت خود درآمد كسب كنيد.

سرويس هاي SEO كه رشد ترافيكي دارند و درآمد را افزايش مي دهند اگر به دنبال رشد جدي در كسب و كار هستيد ، SEO و يا بهينه سازي موتور جستجو استراتژي براي شماست. چرا كار مي كند؟ ساده! اين كاربراني را كه به احتمال زياد در وب سايت شما تبديل مي شوند ، هدف قرار داده و آنها را در آنجا مي برد. يك كمپين SEO سفارشي با WebFX ، اهداف جستجوگرهاي درون صفحه اي و خارج از صفحه را هدف قرار مي دهد ، كه شامل مواردي همچون تحقيق در مورد كلمات كليدي و پياده سازي محتوا است تا بتواند با ارزش ترين مخاطب شما را در يافتن آنلاين پيدا كند. نه تنها اين ، بلكه تيم برنده جوايز ما از متخصصان سئو (و مدير اختصاصي حساب شما) نتايج استراتژي سئو كسب و كار شما را تجزيه و تحليل مي كنند تا اطمينان حاصل شود كه كمپين شما به بهترين شكل ممكن انجام مي شود. آيا شما آماده براي بهينه سازي سايت خود براي جستجوي ارگانيك هستيد؟ براي گفتگو با يك استراتژيست باتجربه از تيم سئو ما ، با ما بصورت آنلاين تماس بگيريد و در مورد بهبود رتبه موتورهاي جستجوگر شركت خود ، بلكه همچنين درآمد بيشتري از آنها كسب كنيد. ما آن را دريافت مي كنيم - گاهي اوقات شما مي خواهيد مستقيم با منبع صحبت كنيد. براي صحبت با يك متخصص سئو درباره خدمات سئو مديريت شده ما ، در صورت تمايل با ما تماس بگيريد

اما آيا سئو مرده است؟

سئو كاملاً مرده نيست. تا زماني كه افراد از جستجوي Google استفاده كنند ، SEO زنده خواهد بود.

با اين حال ، بياييد يادآوري كنيم. كلمات كليدي پول / خريدار (يعني خريد-قصد) عبارتند از:

  1. تحت سلطه مارك هاي عظيمي است كه 99٪ از جهان نمي توانند از آن پيشي بگيرند (بدون هرزنامه)
  2. بازگشت به صفحات محصول كمتر و مقالات بيشتر و ساير فرم هاي محتوا
  3. ترسيم نمودار دانش ، مرور اجمالي و نتايج با تمركز بيشتر كاربر

اين بدان معني است كه وقت آن رسيده است كه به طور جدي ارزيابي چشم انداز شود. روزهاي رتبه بندي صفحه محصولات يا خدمات ابتدا براي اين كلمات كليدي با هدف خريد محدود است.

اگر بخواهيم آن ترافيك را به جلو حركت كنيم ، سه كار وجود دارد كه مي توانيم انجام دهيم:

شماره 1: هزينه آن را بپردازيد

اين خيلي مستقيم به جلو است من دوست دارم از جستجوي پرداخت شده به عنوان يك تاكتيك بازاريابي استفاده كنم. ما ترافيك را از همه گوشه هاي وب ضبط مي كنيم ، و پس از آن كه وقتي آن افراد آماده خريد هستند (با استفاده از آن كلمات كليدي پول) ، ما از تبليغات با هزينه اي بسيار هدفمند براي ضرب و شتم تجارت خود استفاده مي كنيم.

شماره 2: محتواي ارزشمند ايجاد كنيد

اگر به اولين مثال من ، بهترين هدفون ها برگرديم ، نتايج حاوي مطالبي است كه رتبه بندي و قيمت گذاري را براي هدفون هاي مختلف مقايسه مي كند.

هيچ كس به صفحات محصولات و خدمات پيوند ، مشاركت يا پيوند نمي دهد. واقعيت اين است كه هيچ كس به جز ما اهميت نمي دهد.

به جاي تلاش براي پيوند دادن به آن صفحات ، پيوندهايي از مطالب ايجاد كنيد كه آنچه را كه گوگل (و كاربران) مي خواهند ارائه مي دهد. با ايجاد ارزش با محتواي خود ، آن را براي كسب سهم رسانه هاي اجتماعي و پيوندهاي قدرتمند از سايت هاي مربوطه باز مي كنيد.

اگر مي خواهيد با املاك و مستغلات جستجوي ارگانيك در برابر سگ هاي بزرگ رقابت كنيد ، محتوا بهترين گزينه شماست.

شماره 3: وب سايت خود را براي وب بهينه كنيد

اين SEO (بهينه سازي موتور جستجو) است ، نه GO (بهينه سازي Google).

Yelp يك موتور جستجو است. فيس بوك موتور جستجو است. توييتر موتور جستجو است. آمازون موتور جستجو است. Quora موتور جستجو است. پينترست موتور جستجو است. YouTube موتور جستجو است. ببين كجا ميرم؟

هر يك از اين سيستم عامل ها مزاياي منحصر به فردي را به كاربر ارائه مي دهند. در بسياري موارد ، افرادي كه به دنبال چيزهايي در اين سيستم عاملها هستند ، احتمالاً در كل Google را دور مي زنند.

به عنوان مثال ، من فقط به يك تخته اي در مركز شهر ميامي نقل مكان كردم. من از هر نوع خريد دلخوري مي كنم ، بنابراين به دوست دخترم اجازه دادم روند كار را براي من مديريت كند. او در پايان خريد تمام مبلمان را از Etsy (يك پلت فرم تجارت الكترونيكي كه من درباره آن بسيار اندكي مي دانستم) خريداري كرد.

از او پرسيدم كه چگونه به آنجا رسيد. اين همان چيزي است كه او به من گفت:

  • Pinterest - او از جستجوي Pinterest براي يافتن الهام از نحوه تزئين استفاده كرد. او با استفاده از كلمات كليدي مانند "تزيينات زير شيرواني" ، آن را به قسمت هاي خاصي از مبلمان مورد علاقه خود محدود كرد.
  • آمازون - سپس به آمازون رفت و با كلمات كليدي كه بر اساس مبلمان مورد علاقه وي در Pinterest بود جستجو كرد. او به دنبال مبلمان روستايي بود. آمازون انتخاب خوبي از اين نوع نداشت.
  • اي بي - بنابراين او به ايبي نقل مكان كرد و دانست كه مي تواند مبلمان ارزان قيمت ، دست دوم (مثلاً روستايي) را در آنجا پيدا كند. او فهميد كه اكثر چيزها كمي "خيلي استفاده مي شود" ، بنابراين ادامه داد.
  • اتي - سرانجام ، او با دانستن اينكه در كالاهاي دستباف و منحصر به فردي تخصص دارند ، روي Etsy فرود آمد. او تمام مبلمان را از آنجا خريداري كرد (و همزمان حساب بانكي من را شكست).

حالا ، مي فهمم كه او مي توانست از گوگل براي جستجوي همه اين موارد استفاده كند. اما او تصميم گرفت كه به اين دليل كه احساس كرد اين يك گام اضافي است كه مجبور به انجام آن نيست ، تصميم نگيرد.
 

او تصميم گرفت از آن وب سايت ها / سيستم عامل ها / موتورهاي جستجوگر خاص استفاده كند زيرا هر يك ساخته شده است تا دقيقاً آنچه را كه به دنبالش مي گشت اداره كند.

با استفاده از اين مورد در وب سايت خود

نكته درازمدت كه مي خواهم بيان كنم اين است:

اين ديگر فقط بهينه سازي وب سايت شما براي Google نيست. اين در مورد بهينه سازي حضور شما در وب است.

با درك اينكه مخاطبان هدف ما كجا هستند و وقت خود را در كجا مي گذرانند ، مي توانيم به آن سكوها حمله كنيم و يك حضور ارگانيك ايجاد كنيم.

  • اگر وكيل هستيد ، بايد در سايتهايي مانند باشيد  Avvo ، Lawyer.com و Law پيدا كنيد زيرا آنها بر SERPS تسلط دارند
  • اگر يك شركت محلي هستيد ، Yelp و Thumbtack همين حالا آن را خرد مي كنند
  • اگر فروشگاه تجارت الكترونيكي داريد ، محصول خود را در همان سكوهايي كه مشتريان شما در دسترس هستند قرار دهيد (از جمله Pinterest )
  • اگر خدمات B2B با بليط هاي بزرگ را مي فروشيد ، SlideShare و LinkedIn براي ارتباط با مديران C-suite به دنبال اطلاعات مي باشند.

ليست ادامه دارد و ادامه دارد ...

آوردن آن همه به خانه

به همين دليل من فروش سئو را متوقف كردم. التماس ميكنم كه از خواستگاري پيروي كني

ما بايد به غير بازارياب ها آموزش دهيم كه زمان تغيير كرده است. ما نمي توانيم فقط براي "آنچه كه مي خواهيم" رتبه و بانكي كنيم.

ما نمي خواهيم صبر كنيم تا خيلي دير شود. اين يك مرحله نيست. اين راهي است كه در آن پيش خواهد رفت و همه ما بايد با آن سوار شويم.

هرچه Google باهوش تر مي شود ، بايد درباره نحوه نزديك شدن به بازاريابي هوشيار باشيم. اين بدان معنا نيست كه به دنبال راهي براي ضرب و شتم الگوريتم هاي موتور جستجو باشيد. درعوض ، بايد ياد بگيريم كه از آنها به نفع خود استفاده كنيم.

خدمات سئو سايت seo

 

وي گفت: "پس از بررسي سايت و تعيين هدف ما ، SEO.com از بهترين" بهترين شيوه ها "در برنامه نويسي ، طراحي و برنامه نويسي سئو استفاده كرد. نتايج براي خودشان صحبت مي كنند. SEO.com نه تنها در رابطه با بازاريابي مبتني بر وب بلكه به عنوان كمك كننده در برنامه جامع بازاريابي ما به يك شريك استراتژيك تبديل شده است. "

خدمات سئو سايت coalitiontechnologies

 

بهينه سازي موتور جستجو آزمايش شده علمي ما با سؤال شما حدس نمي زنيم ، فرض نمي كنيم ، يا اميد به بهترين ها را داريم. ما استراتژي هاي سئو خود را درمورد تحقيقات كامل و داده هاي آزمايش شده علمي توسعه مي دهيم. و هر بار نتايج خود را ثابت مي كنيم. برخي از شركت هاي سئو فقط مي خواهند شما را با تئوري ها و اصطلاحات نادرست گمراه كنند. ما مي خواهيم ببينيم كه شما موفق هستيد. تيم متخصصين سئو ما قبل از تهيه يك استراتژي سفارشي مبتني بر داده هاي سخت ، تمام جنبه هاي كسب و كار ، وب سايت و مشتري خود را تجزيه و تحليل مي كنند ، بنابراين مي دانيم كه اين بهترين نتايج را براي شما به ارمغان مي آورد. امروز با ما تماس بگيريد تا ببينيد چگونه خدمات سئو ما به حداكثر مي رساند درآمد شما.

خدمات سئو سايت ميموس

 

انجام خدمات سئو سايت به سبك ميموس: ما كمك مي كنيم كسب و كارها روي سئو به درستي سرمايه گذاري كنند، براي اينكار تحقيق كلمه كليدي انجام ميدهيم، ما با استراتژي سئو كلاه سفيد به كسب و كارها كمك مي كنيم روي بازاريابي مشتريان و پيدا كردن مخاطب از كانال هاي جستجو سايتي عالي براي مخاطب طراحي كنند، در يك جمله ما با انجام خدمات سئو SEO در سال 2020، به شما كمك ميكنيم با شناخت درست مخاطب و داشتن استراتژي هاي اختصاصي در صنعت خود نفر اول گوگل باشيد…:

روزانه در گوگل 3.5 ميليارد جستجو انجام مي شود، 90 هزار سايت به زبان پارسي و وردپرس راه اندازي شده و همينطور بيشتر از 50 ميليون ايراني به اينترنت دسترسي دارند، پس بايد جايي حضور پيدا كنيد كه مشتريان در آنجا پرسه مي زنند؛ همان صفحه اول گوگل. گرفتن صفحه اول گوگل بسيار ساده است اگر يك استراتژي براي سئو داشته باشيد و با برنامه اي هدفمند سايت خود را بهينه سازي كنيد…

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.