هك و افزايش امنيت

۱۳ بازديد ۰ نظر

هك واتساپ بدون نياز به گوشي طرف مقابل فرد چگونه است؟هك واتساپ بدون دسترسي به گوشي طرف: شايد شما جز آن دسته افراد باشيد كه روزانه در گوگل عبارت هاي مختلفي را جستجو مي كنيد تا متوجه شويد چه راه هايي براي هك كردن واتساپ افراد وجود دارد؟ چگونه بدون اين كه به تلفن همراه كسي دسترسي داشته باشيم، اكانت واتساپ او را هك كنيم. شايد شما يك پدر و مادر نگران هستيد كه مي خواهيد بفهميد در تلفن همراه فرزندتان چه ميگذرد، به نظر شما اصلا اين امكان وجود دارد كه بتوان از راه دور و بدون دسترسي هك واتساپ را انجام داد.
اگر چه كنترل كردن فرزندان، بهانه خوبي براي هك كردن آنها نيست؛ ولي آيا واتساپ از لحاظ امنيتي در رتبه بالايي قرار دارد يا مي توان به سادگي آن را هك كرد و به اطلاعات فرد ديگري دسترسي پيدا كرد؟ در اين مقاله در مجله امنيت فضاي مجازي؛ قصد داريم به به شما برخي روش هاي موثر براي هك واتساپ يك شخص ديگر بدون دسترسي به گوشي شخص را شرح بدهمي تا بتوانيد در مواقع نياز از آن استفاده كنيد يا بلد باشيد كه چگونه جلوي آن را بگيريد.
 
هك واتساپ بدون دسترسي به گوشي طرفدر ابتدا و قبل از اين از اينكه راجع به هك واتساپ بدون اين كه به گوشي طرف مقابل دسترسي داشته باشيم صحبت كنيم، بهتر است بدانيد هك كردن چيست؟ امكان هك كردن واتساپ وجود دارد يا خير؟ و اينكه واتساپ از احاظ امنيتي در چه سطحي قرار دارد؟
واتساپ جزء يكي از بهترين و شناخته شده ترين پيامرسان هايي است كه روزانه توسط كاربران زيادي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين برنامه كه به تازگي توسط شركت فيسبوك خريداري شده مدت ها است در اين زمينه فعاليت مي كند و در اين مدت توانسته ميليون ها كاربر را به خود جذب كند. هك كردن واتساپ در واقع به اين معني است كه شخص  هكر بتوان به سرور هاي اصلي اين پيام رسان نفوذ كرد و از اين طريق به اطلاعاتي كه در اكانت واتساپ شخص موردنظر وجود دارد، دسترسي پيدا كند. نكته اينجاست كه معمولا امنيت پيامرسان ها، از طرف سرور به شدت بالاست و به خوبي از اطلاعات و سرور هاي خود محافظت مي كنند و امكان هك شدن را به حداقل رسانده اند.
اگر كسي بتواند سرور واتساپ را “هك” كند، اين امكان وجود دارد كه بتواند به اطلاعات تمام كاربراني كه از واتساپ استفاده مي كنند دست يابد. ولي همانطور كه گفته شد، امنيت واتساپ و سرور آن بسيار زياد است و تا به حال شخصي نبوده است كه بتواند از اين روش به اكانت واتساپ كاربران نفوذ كند و به اطلاعات آن ها دسترسي پيدا كند. در واقع اين راه يك راه غير ممكن براي هك كردن اكانت هاي واتساپ است. بنابراين عده ي زيادي از كاربران اين نظر را دارد كه هك واتساپ غير ممكن است و اگر شخصي چنين ادعايي داشته باشيد يا اپليكيشني كه بتواند اين كار را انجام دهيد به جز ادعاي دروغين وتصورات خيالي چيز ديگري نيست.
امنيت اپليكيشن واتساپ در قسمت حريم خصوصي و امنيت به اين شكل است كه اگر فرد گيرنده در لحظه آنلاين باشد، پيام در لحظه براي او ارسال مي شود و روي سرور نمي ماند و اگر شخص گيرنده پيام، آفلاين باشد، پيام ها روي سرور مي رود؛ ولي به محض آنلاين شدن، پيام براي او ارسال مي شود و از روي سرور برداشته مي شود و دسترسي به پيام ها، فيلم ها و رسانه هاي ديگر از طريق سرور عملا غير ممكن است.
اما آيا اين تنها راه هك واتساپ است؟ خير هر پيام رسان ممكن است از 2 راه هك شود. از طرف سرور و از طرف كاربر. تمامي پيام رسان ها تلاش مي كنند كه راه اول را ببندند و پيامرسان هاي مشهوري كه ميليون ها آدم از آن استفاده مي كنند (مثل واتساپ يا تلگرام) اين كار را به نحو احسن انجام داده اند. اما هك كردن اكانت يك شخص از طرف خودش و از طريق چند روش خاص، بسيار ساده است و شركت مربوط به پيام رسان نيز مسئوليتي در اين باره ندارد. البته گرچه كه معمولا تيم پشتيباني تلاش مي كنند تا در بازيابي اكانت هك شده واتساپ به شما كمك كنند.
هك براي نظارت اكانت ديگرانهك براي نظارت اكانت ديگران
آيا مي توان بدون دسترسي واتساپ را هك كرد؟تا اينجا، شما متوجه شديد كه هك واتساپ چيست و همينطور اطلاعاتي را بدست آورديد كه متوجه شديد راهي براي هك واتساپ وجود دارد. ولي اين كه از چه ابزاري مي خواهيد براي انجام اين كار استفاده كنيد و چه قدرتي دارد نكته مهم و تاثيرگذاري است.
اما اين كه از راه دور و فقط با شماره تلفن بخواهيد اين كار را انجام دهيد به نظر سخت و پيچيده و تا حدودي نشدني است. البته اين موضوع را در نظر بگيريد كه هيچ نرم افزاري بدون اين كه يك نسخه از آن برروي گوشي طرف مقابل نصب نشود، نمي تواند اطلاعات گوشي موردنظر را براي شما ارسال كند. اما برخي نرم افزار ها وجود دارند كه مي توانيد از راه دور آن را روي گوشي طرف مقابل نصب كنيد.

سفارش هك اكانت اينستاگرام و هك اكانت مورد نظر شماسفارش هك اينستاگرام: اينستاگرام يكي از محبوب ترين نرم افزار ها و شبكه هاي اجتماعي در سراسر دنياست كه امروزه، افراد زيادي از آن استفاده مي كنند و طرفداران و علاقه مندان بسيار زيادي دارد. پيج هاي زيادي در دنياي Instagram وجود دارد و گاها حتي افراد به جز پيج هايي كه براي كسب و كار خود مي زنند، پيج هاي شخصي نيز براي خود درست مي كنند و ممكن است كه شخصي 3 يا حتي 4 اكانت مختلف در اينستاگرام داشته باشد.
امروزه ميانگي هر كس دو اكانت مختلف براي خود دارد. بسياري از افراد، هستند كه يك اكانت براي خود دارند و بسياري ديگر كه حتي از آن يكي هك خيلي استفاده نمي كنند. ولي در مقابل اين افراد، افرادي هم هستند كه 3 يا حتي 4 پيج جدا براي خود دارند تا بتوانند از همه آنها استفاده كنند و براي هر كدام برنامه خاصي دارند.
همراه با اينستاگرام، عبارتي نيز وجود دارد كه در چند سال اخير يكي از پر بازديد ترين عبارات در گوگل است و سالانه افراد بسيار زيادي آن را در گوگل سرچ مي كنند تا به هدف خاصي برسند. بله درست حدس زديد؛ اين عبارت «هك اينستاگرام» است. بسياري از افراد اين قصد را دارند كه هك كردن يك اكانت اينستاگرام را ياد بگيرند. ممكن است برايتان سوال شود كه چرا بايد هك اينستاگرام ياد بگيريم؟ چه روش هايي براي هك اينستاگرام وجود دارد؟ يا حتي اگر روش هايي كه بلد هستيم، كار نكردند چه كار كنيم؟
در ادامه اين مطلب در وب سايت ايران سوشيال، قصد داريم تا جواب سوالات بالا را به شما بدهيم و شما را با برخي از روش هاي ساده هك آشنا كنيم.
 
چرا بايد هك اينستاگرام را ياد بگيريم؟يكي از نكاتي كه در دنياي كامپيوتر و اينترنت و در كل در دنياي ديجيتال وجود دارد اين است كه هيچ سيستم، كامپيوتر، شبكه مجازي يا … وجود ندارد كه غير قابل هك باشد. به طور كلي، عبارت «غير قابل هك» يكي از اشتباه ترين عباراتي است كه در دنياي ديجيتال از آن استفاده مي شود و در 99 درصد از مواقع، معناي درستي ندارد.
در واقع هيچ سيستمي در جهان، غير قابل هك نيست. ممكن است كه امنيت يك شبكه اجتماعي يا سرور تا حدي بالا باشد كه هك نشود ولي هيچ چيز 100% نيست و هر لحظه ممكن است كه يك سيستم به راحتي مورد يك حمله سايبري قرار بگيرد و هك شود. ما بايد هك اينستاگرام را به سه دليل عمده ياد بگيريم كه اين دلايل، عبارتند از:
هك نشدن: يكي از دلايل ابتدايي شناختن راه هاي هك، اين است كه بتوانيد با مهندسي معكوس و شناختن راه هاي هك يك اكانت، امنيت اكانت خود را تا جايي كه مي توانيد بالا ببريد.بازيابي پسورد اكانت: گاها اين مشكل به وجود مي آيد كه شما پسورد اكانت خود را فراموش مي كنيد و نمي توانيد با روش هاي ساده اكانت را بازيابي كنيد. شناختن برخي از راه هاي هك به شما كمك مي كند كه بتوانيد پسورد خود را هك كنيد و در واقع اكانت خود را بازيابي كنيد.نظارت و كنترل: يكي از رايج ترين دلايل شناخت روش هاي هك اينستاگرام نيز، داشتن نظارت بر فرزندان يا ديگر عزيزان شماست. شما مي توانيد با هك كردن اكانت عزيزان خود، بدون اينكه آنها متوجه شوند، روي رفتار هاي آنها در دنياي اينستاگرام، كنترل داشته باشيد.اين سه دليل از مهم ترين دلايلي  است كه به خاطر آن عبارت هك اينستاگرام، در گوگل زياد سرچ مي شود. البته دانستن تمام روش هاي هك اينستاگرام و توانايي انجام آن به هر نحو ممكن است بتواند براي شما به منبع درآمد نيز تبديل شود.
اينستا را هك كنيد!اينستا را هك كنيد!
روش رفع هك واتساپ در بالا هم گقته شد كه در اين مقاله تلاش داريم تا برخي از روش هاي هك اينستاگرام را به شما معرفي كنيم. اما نكته اي كه بايد به آن دقت داشته باشيد، اين است كه اين روش ها به طوري هستند كه براي مثال با استفاده از يك ابزار يا كار ساده و خاصي بتوانيد پيجي را هك كنيد. شما در اين مقاله راه هاي حرفه اي هك كردن يك اكانت اينستاگرام را ياد نخواهيد گرفت اما با برخي از روش ها آشنا مي شويد كه در 80 درصد مواقع جواب مي دهند و شما مي توانيد اكانت را هك كنيد. در ادامه با چهار روش مهم و ساده هك آشنا مي شويم.

 

منبع : اران سوشيال https://iransoicalsec.me/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.