فروشگاه كتاب سراج، بهترين سايت خريد كتاب آنلاين

۱۵ بازديد ۰ نظر

سراج يك فروشگاه اينترنتي است كه سعي مي‌كنيم در آن با ارائه‌ي تخفيف در كنار ارسال رايگان، به علاقمندان به كتاب و كتاب‌خواني خدمت‌رساني كنيم.
سلب‌ مسئوليت: تحريريه‌ي زوميت در تهيه‌ اين محتواي تبليغاتي نقش نداشته و مسئوليتي در قبال صحت آن ندارد.
خريد كتاب با تخفيف را مي توانيد با فروشگاه سراج تجربه كنيد. اينكه چقدر زمان مي گذرد و دنيا به سمت ديجيتال شدن گرايش پيدا مي‌كند مهم نيست. هنوز براي خيلي از افرادي كه اهل مطالعه هستند، لذت خواندن كتاب و ورق زدن برگ‌هايش با هيچ‌ تكنولوژي در دنيا برابري نمي‌كند. اگر شما هم جزو كتاب دوستان هستيد آشنايي با فروشگاه كتاب سراج براي شما جذاب خواهد بود.
با اينكه زمان زيادي از پيدايش كتاب‌هاي ديجيتالي مي‌گذرد، اما هنوز نتوانسته است جاي كتاب كاغذي را بگيرد. اغلب كتاب خوانان بايد كتاب را در دست بگيرند تا بتوانند به راحتي مطالعه كنند. هر چند كتاب واقعي بر كتاب ديجيتالي برتري ويژه‌اي دارد، اما درمورد فروشگاه اينترنتي كتاب اينطور نيست. يعني با توجه به محدوديت‌هايي كه در كتابفروشي‌هاي حضوري كشور وجود دارد و همچنين مشكل هميشگي ترافيك و گسترش شبكه اينترنت در سراسر كشور، اقبال به خريد آنلاين كتاب از كتابفروشي اينترنتي كتاب افزايش يافته است و چشم انداز روشني را نيز نشان مي‌دهد.
در فضاي مجازي تعداد نسبتا قابل توجهي كتابفروشي آنلاين وجود دارد، اما كيفيت و خدمات آنها با يكديگر متفاوت است. ما در كتاب‌فروشي سراج همواره سعي مي‌كنيم تا خدمات و امكانات ويژه‌اي را در زمينه خريد اينترنتي كتاب در اختيارتان قرار دهيم.
ما مي دانيم كه يك سايت كتاب فروشي معتبر بايد ملاحضات بسياري را از جمله پشتيباني فني، قابليت جست و جو، ارسال سريع و منظم، كيفيت و تنوع محصولات را در نظر بگيرد تا مخاطب در سريع‌ترين زمان ممكن كالاي مورد نظر را يافته و  پس از خريد، آن را تحويل بگيرد.
دسته‌بندي كتاب‌ها بر اساس طبقه‌بندي بين‌المللي صورت گرفته است و بر طبق همين منطق پس از جستجوي يك نام، كتاب‌هاي مرتبط و مشابه نمايش داده مي‌شود. اين فروشگاه با همكاري بزرگ‌ترين شركت‌هاي پخش عمده كتاب تنوع قابل توجهي به كتاب‌هاي خود داده است كه مي توان به تمام كتاب‌ها به راحتي دسترسي پيدا كرد.
مزاياي خريد اينترنتي كتاب يكي از سخت‌ترين مراحل كتاب خواندن، تهيه كتاب مناسب است. اما نگران نباشيد يك راه ساده و جذاب براي آن وجود دارد و آن چيزي نيست جز كتاب‌فروشي هاي آنلاين. اما شايد اين دليل كافي نباشد تا به صورت اينترنتي كتاب مورد نظر خود را خريداري كنيد. اما دلايل قانع كننده براي خريد اينترنتي كتاب چيست؟
مقايسه قيمت كتاب در فروشگاه هاي اينترنتي با فروشگاه حضوري فروشگاه‌هاي اينترنتي كتاب به ويژه كتاب سراج امكان خريد كتاب اينترنتي با تخفيف را برايتان فراهم كرده است تا افزون بر خريد اينترنتي كتاب با تخفيف ويژه بتوانيد از ارسال رايگان هم بهره‌مند شويد.
صرفه جويي در زمان يكي از نقاط ضعف كتاب‌فروشي‌هاي حضوري اين است كه در بازه‌ي زمان مشخصي فعاليت مي‌كنند و نمي‌توان ۲۴ ساعته از خدمات آن‌ها استفاده كرد؛ اما در مورد فروشگاه‌هاي اينترنتي كتاب اينطور نيست و هيچ محدوديت زماني براي كاربران وجود ندارد و امكان خريد در هر ساعتي از شبانه روز وجود دارد. علاوه بر امكان خريد در هر ساعتي از شبانه‌روز، نياز به انجام سفرهاي درون شهري نيز از بين مي‌رود. 
خواندن نظرات ديگر كاربرانبا خريد كتاب آنلاين با تخفيف در يك سايت معتبر كتاب فروشي مي توان به نظرات كاربران دسترسي داشت واز اين نظرات براي خريد كتاب استفاده كرد. به بيان بهتر با خواندن نقد ديگر مشتريان مي‌توان ديد بهتري نسبت به كتاب پيدا كرد.
خريد اينترنتي كتاب با تخفيف ويژه با توجه به شرايط موجود در جامعه و گراني، خيلي از كتاب‌خوانان از قيمت‌هاي بالا گلايه دارند، بطوريكه برخي از كتاب‌دوستان عطاي خريد كتاب را به لقاي آن مي‌بخشند. فروشگاه اينترنتي كتاب سراج  سعي كرده تا با ارائه‌ي تخفيف‌هاي جذاببه كاربران و مطالعه كنندگان دليل قانع كننده براي خريد اينترنتي كتاب را پديد آورد. 
محدوديت در انتخاب كتاب وجود ندارد!واضح است كه در كتاب‌فروشي‌هاي فيزيكي محيط محدودي براي جمع آوري كتاب‌ها وجود دارد و همين موضوع باعث مي‌شود كه تعداد كتاب‌هايي را كه مي توانند ارائه دهند پايين تر از فروشگاه هاي اينترنتي باشد. سايت‌هاي خريد كتاب هيچ محدوديت مكاني ندارند و قادر هستند تعداد بي‌شماري از انواع كتاب‌ها را در وبسايت خود قرار دهند.
تعداد نامحدود كتاب‌هااگر شما بخواهيد كتب درسي يا يك رمان يا يك كتاب فلسفي را از كتاب فروشي‌هاي حضوري خريداري كنيد، احتمالا مجبور خواهيد شد تا به چند فروشگاه سر بزنيد، اما در سايت خريد آنلاين كتاب اين مسائل وجود ندارد و فروشگاه اينترنتي كتاب همه دسته‌هاي كتاب را پوشش مي دهند و اينگونه مي توانيد زحمت خود را براي خريد كتاب كاهش دهيد.
تفكيك‌هاي سني و موضوعيدر سايت‌هاي فروش آنلاين كتاب مي‌توانيد بر اساس رده سني محصول خود را انتخاب كنيد؛ براي مثال كتاب‌هاي داستاني براي كودكان. در اين سايت‌ها ليست موضوعي كاملي از انواع كتاب هاي مختلف وجود دارد مانند: داستاني، تخيلي، آموزشي، روانشناسي، آشپزي و تاريخي وجود دارد.
پشتيباني براي كتاب‌هاي خريداري شدهاگر شما از كتاب خوانان حرفه‌اي هستيد، احتمالا وجود نقص چاپي در كتاب بارها برايتان پيش آمده است؛ اما اگر شما از فروشگاه كتاب اينترنتي سراج سفارش خود را انجام دهيد و با اين نوع مشكلات رو به رو شويد، مي‌توانيد با مركز پشتيباني تماس گرفته و به راحتي كتابي را كه مشكل دارد* مرجوع كرده و كتاب سالم دريافت كنيد.
يافتن كتاب هاي پر فروش و نايابقسمت مهمي از سايت سراج به پرفروش ترين كتاب‌ها اختصاص داده شده است كه به راحتي مي توانيد آن‌ها را مشاهده كنيد. كتاب‌هايي كه ما در سايت سراج قرار داده‌ايم، بر اساس كتاب اصلي تهيه شده‌اند و مي‌توانيد حتي يك كتاب را با ترجمه مترجمان مختلف پيدا كنيد.
ارسال رايگان و تحويل درب منزل! با خريد اينترنتي كتاب شما ديگر مجبور به تحمل رنج سفرهاي درون شهري براي مراجعه به كتاب‌فروشي نيستيد و مي‌توانيد از ميان كتب مختلف با تنوع بالا، گزينه‌هاي مدنظر خود را انتخاب كنيد. 
يكي ديگر از فوايدي كه براي خريد اينترنتي كتاب وجود دارد ارسال رايگان كتاب به تمام نقاط كشور است. اين نكته مي تواند براي افرادي كه در شهرهاي كوچك و روستاها زندگي مي‌كنند، اهميت بالايي داشته باشد. پس از ثبت سفارش، كتاب‌ها به صورت رايگان براي شما ارسال مي‌شوند.
كتاب فروشي سراج
فروشگاه اينترنتي سراجفروشگاه اينترنتي سراج اين مجموعه فعاليت خود را از سال ۱۳۹۶ شروع كرده است. هدف ما اين است كه مقاله خوانان با سهولت بيشتري بتوانند نوشته مورد نظر خود را تهيه كنند. در اين راستا تلاش كرده‌ايم با ايجاد امكان خريد كتاب ارزان و ارسال رايگان به هدف خود نزديك‌تر شويم. يكي ديگر از اهداف ما اين است كه همان حس خوب خريد كتاب به صورت حضوري را در خريد اينترنتي تكرار كنيم؛ از اين رو هر چه بيشتر مي‌كوشيم خواننده با مراجعه به توضيحات معرفي كتاب شناخت بيشتري نسبت به سفارش خود پيدا كرده و آن را از تمام جوانب بررسي كند. همچنين اگر شما در هر مرحله از تهيه كتاب خود با مشكل مواجه شديد يا سوالاتي برايتان پيش آمد مي توانيد از سوالات متداولي كه براي كاربران پيش آمده است، پاسخ خود را پيدا كنيد.
اگر قصد خريد آنلاين كتاب با تخفيف  ويژه از فروشگاه كتاب سراج را داريد در سايت https://serajbookshop.com، خريد اينترنتي كتاب با ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفيف و ارسال رايگان را مي‌توانيد تجربه كنيد.

منبع : زوميت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.