كتاب هاي انگيزشي برتر دنيا

۱۵ بازديد ۰ نظر

خواندن كتاب انگيزشي شما را با زندگي شخصيت هاي مختلف و پستي بلندي هاي زندگي آنها آشنا مي كند و به شما انگيزه رقابت در اين دنياي پر هيجان را مي دهد.

با پيشرفت فناوري و تكنولوژي در دنياي امروزه گرايش مردم براي مطالعه محدود شده است، اما يك كتاب خوب مي تواند در زندگي ما تغييرات اساسي ايجاد كند. خواندن كتاب انگيزشي شما را با زندگي شخصيت هاي مختلف و پستي و بلندي هاي زندگي آشنا مي كند و به شما انگيزه و انرژي رقابت كافي را در اين دنيا به شما ميدهد.

با توجه به حوادث، درگيري ها و جنگ هاي موجود در جهان، جان سالم به در بردن از افكار و نگرش هاي منفي كار بسيار سختي به حساب مي آيد. اما به عنوان يك انسان حق نااميدي نداريم و بايد بفكر سلامت سلامت روح و جان خود باشيم. خواندن كتاب هاي انگيزشي مي تواند شما را در مسير مثبت زندگي قرار دهد. در اين مقاله بهترين كتاب هاي انگيزشي را به شما معرفي مي كنيم كه در فراسوي تاريكي ها كمك شاياني به شما مي كند.

1-     كتاب چهار اثر از فلورانس اسكاول شين

اگر به دنبال شروع جديدي در زندگي خود هستيد، اين كتاب انگيزشي را از فروشگاه كتاب سراج خريداري كرده و وارد يك دنياي تازه شويد. برترين كتابي كه در زمينه موفقيت و قانون جذب نوشته شده است و آموزه هايي را درباره هشياري ذهن به مخاطب آموزش خواهد داد. بيان ساده و ساختار محتوايي قوي در اين اثر به شما كمك مي كند تا افكار منفي را شكست داده و گرايش ذهن خود را به سمت افكار درت و مثبت راهنمايي كنيد. در قسمتي از اين كتاب مي خوانيم :"در برابر شر مقاومت نكنيد. مغلوب بدي نشويد. بدي را به نيكويي مغلوب سازيد. در روي زمين چيزي نيست كه بتواند در برابر كسي كه هيچ گاه مقاومت نمي كند بايستد"

2-     كتاب هفت عادت مردمان موثر

اگر به دنبال موفقيت و پيروزي در كار خود هستيد، پيشنهاد مي كنم اين اثر استفان كاوي را بخوانيد و از تجربيات اشخاص تاثيرگذار در دنياي امروزه بهرمند شويد. در اين كتاب انگيزشي با تجربه هاي كاربردي، فرآيند تفكرات و ديدگاه هاي مختلف تجاري افراد معروف آشنا مي شويد. در پايان هر فصل از اين كتاب يك تمرين طراحي شده كه شما را مجبور به استفاده از آموزه هاي آن مي كند. كاوي در قسمت از اين كتاب مي گويد: " امنيت اقتصادي، نقش اساسي در به موفقيت رسيدن فرد در ساير ابعاد دارد. در زنجير نيازها، بقاي جسماني و امنيت مالي حرف اول را مي زند. تا زماني كه آن نيازها حداقل كمي از آنها برطرف نشود، ساير نيازها به چشم نمي آيد."

3-     كتاب انسان در جستجوي معنا

يك كتاب خودشناسي از ويكتور فرانكل كه در رشد ادارك ذهني شما نسبت به زندگي نقش مهمي را ايفا مي كند. در اين كناب خاطرات فرانكل از اوضاع خود و ساير قربانيان ازدوگاه هاي كار اجباري آلمان را در ميان جنگ جهاني دوم مي خوانيم و با معناي زندگي در دشوار ترين شرايط آشنا مي شويم. او با گفتن درد و رنج هايي كه متحمل شده است به خواننده مي فهماند كه چگونه مي توان بار اين حجم از غم و ماتم را بر دوش كشيد. او معتقد است انسان بايد در هر كاري معنايي را جستجو كند كه در اصل برداشت نويسنده از " معنا" همان " اميدواري" است.

4-     كتاب موفقيت نامحدود در 20 روز

در بين كتاب هاي موفقيت و انگيزشي قطعا نام آنتواني رابينز به گوشتان خورده است. يك كتاب انگيزشي كنكور كه خواندن آن براي دانش آموزان بسيار مفيد و سودمند است. با استفاده از اين كتاب در 20 روز مي توانيد كنترل ذهن و روان خود را در دست بگيريد و به دنياي موفقيت قدم بگذاريد. نكات اين كتاب انگيزشي براي 4 هفته يعني 20 روز طراحي شده است كه نويسنده دستيابي به موفقيت را با استفاده از قدرت دروني امكان پذير مي داند و مي گويد كه : " در معادله ي زندگي، آينده هيچوقت با گذشته برابر نيست."

5-     كتاب اثر مركب

اگر به دنبال تغييرات سازنده اي در خود هستيد، اين اثر دارن هاردي بهترين گزينه است. استراتژي نويسنده در اين كتاب در اصل برداشتن قدم هاي كوچك و رسيدن به نتايج بزرگ است در نتيجه اگر مي خواهيد خيلي سريع و در يك شب به موفقيت دست پيدا كنيد، خريد اين كتاب را به شما توصيه نمي كنيم. نويسنده اعتقاد دارد كه داشتن يك شيب ملايم در زندگي، روند شكل گيري عادت هاي مثبت را بهبود مي بخشد. عجول بودن در رسيدن به اهداف شما را گيج و سردرگم در ميانه راه رها مي كند كه تاثيرات منفي آن قابل چشم پوشي نخواهد بود.

6-     كتاب آئين سخنوري

آيا تا به حال توانايي خود را در سخنراني كردن در برابر اجتماعات بزرگ را بررسي كرده ايد؟ به نظرتان كار دشواري است؟ علت كارنگي در اين كتاب شما را با ترفندهاي سخنوري آشنا مي كند. به اعتماد نويسنده حتي بزرگترين سخنرانان نيز در ابتدا دچار استرس و عدم تسلط به به صحبت كردن مي شوند و به سختي ترس خود را نشان نمي دهند. البته اين مشكل عمومي به حساب مي آيد. نويسنده، خواننده را به داشتن اعتماد به نفس و تمرين مكرر متن توصيه مي كند تا روي اجتماعي خود را در برابر عموم حفظ مي كند. در ادامه به شما پيشنهاد مي شود كه محكم قدم برداريد و با قامتي استوار به سخنراني بردازيد. اينگونه براي شنونده به فردي قابل اعتماد تبديل خواهيد شد.

7-     كتاب تختخوابت را مرتب كن

ويليام اچ. مك ريون بازنشسته نيروي دريايي است كه در ده فصل به اصول تربيتي يگان هاي ويژه ايالات متحده آمريكا مي پردازد. در اين اثر نكات مهمي مطرح ميشود كه مي تواند زندگي شما را متحول سازد. قطعا به همه ي ما ثابت شده است كه زندگي مسيري دشوار دارد. اما گاهي با انجام برخي كارهاي خيلي ساده مي توان روش زندگي را تغيير داد. در قسمتي از اين كتاب نويسنده به سخنان يك فرمانده اشاره مي كند." بدون هيچ رحمي شما را داغون مي كنم. شما را جلوي هم تيمي هاتون خرد مي كنم. كاري مي كنم وراي محدوديت هاتون حركت كنيد."

8-     كتاب نيروي حال

اكهارت تله در اين كتاب انگيزشي رهنمودهايي براي رسيدن روشن بيني معنوي را توضح مي دهد. او با صراحت و بياني ساده راهي را براي آزادي از رنج و سختي به سوي آرامش معرفي مي كند. درگير شدن در اتفاقات گذشته و مبهم بودن آينده، استرس و اضطراب را را به زندگي انسان وارد مي كند كه به اعتقاد نويسنده قدرت ذهني انسان امكان مقابله با اين مسائل را دارد تا به آسايش رواني برسد. تله نيروي حال، زندگي در زمان حال و لحظه براي رسيدن به موفقيت را لازم مي داند. و در قسمتي اشاره مي كند :"ذهن، به آن معنايي كه من آن را بكار مي برم، فقط فكر نيست. ذهن شامل احساسات، عواطف و تمامي الگوهاي عاطفي است. احساسات در نقطه تلاقي ذهن و بدن به وجود مي آيند."

براي رسيدن به موفقيت تنها خواندن كتاب روانشناسي كافي نيست. آمادگي ذهني و رواني يك نكته اساسي است كه براي دست يافتن به اهداف زندگي بايد در نظر گرفت. در حين خواندن كتاب هاي انگيزشي از ياد نبريد كه جملات انگيزشي و كاربردي را در يك كتابچه براي خود يادداشت كنيد و نكات آن را تمرين كنيد تا ملكه ذهن شما شود. انسان فقط يكبار زندگي مي كند اما با خواندن يك كتاب در جريان زندگي افراد زيادي قرار مي گيرد به طوري كه نجات بخش قدرت تفكر او فزوني مي يابد.

 

برگرفته از سايت فروش كتاب سراج : https://serajbookshop.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.