فرم ساز طراحي سايت

۲۵ بازديد ۰ نظر

امروزه يكي از مهمترين مسائل در افزايش فروش و درآمدزايي بيشتر استفاده از خدمات دنياي مجازي هست. خدمات دنياي مجازي كه امروز بسيار كاربرد دارد مانند تلگرام، اينستاگرام و وبسايت است. بسياري بر اين باور هستند كه وجود تلگرام و اينستاگرام براي بازاريابي و فروش كافي است و نيازي به وبسايت نيست! اين فرضيه نادرست است و اين را بدانيد كه طراحي وبسايت حرفه اي و اصولي همراه با ماركتينگ و سئو تضميني فروش خود را چندين برابر مي كند!!! ديجيكلا نمونه يك فروشگاه اينترنتي است كه روزانه نزديك به ۲ ميليارد فروش دارد! به نظر شما ديجيكالا با تلگرام و اينستاگرام به اين جايگاه رسيد؟! آن ها تنها با يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي و سئو اصولي به اين جايگاه رسيدند.

 

پكيج افزايش فروش و كسب درآمد از اينترنت مناسب افرادي است كه مي خواهند يك كسب و كار اينترنتي را راه اندازي كنند و به راحتي ميتوانند از اين پكيج استفاده كنند. همان طور كه در تصوير بالا مشاهده ميكنيد اين با اين پكيج ۴ هدف را ميتوانيد نشانه بگيريد. يكي از اين اهداف وب سايت و فروشگاه اينترنتي است. مناسب با نياز هاي مشتريانمان و كسب و كاري كه تمايل دارند استارت بزنند يك وبسايت با امكانات كامل و حرفه اي ، كاربر پسند با سرعت و امنيت بالا ، زيبا و با گرفيك بالا براي معرفي خدمات و يا فروش محصولات ساخته مي شود.

هدف دوم پكيج كسب و كاري ما طراحي اپليكيشن اندرويد مي باشد كه متناسب با وبسايتي كه براي شما طراحي شده يك اپليكيشن براي گوشي هاي اندرويدي نيز ساخته مي شود. امروزه افراد بيشتر با تلفن همراه هاي اندرويدي سروكار دارند و راحت تر هستند از اپليكيشن ها استفاده كنند. اين باعث مي شود مشتريانتان بيشتر شوند و از كسب و كار و خدمات شما راضي باشند در اهميت بالا اپ هاي اندوريدي شكي نيست كه شما به راحتي ميتوانيد پس از تحويل گرفتن سايتتان، اپ اندوريدي را نيز تحويل بگيريد و كسب و كارتان را گسترده تر از قبل بكنيد.

هدف سوم پكيج كسب و كار سئو و بهينه سازي وب سايت شماست. پس از طراحي وب سايت بايد به مرحله اي برسيد كه كاربران وارد وبسايت شما شوند، در وبسايت خريد كنند و تبديل به مشتري شما شوند و در آخر مشتري ثابت وبسايت شما شوند. اين پروسه با سئو و ماركتينگ عملي ميشود. زماني كه وب سايت شما در صفحه اول گوگل قرار ميگيرد سبب ميشود كه كاربران شما راه به راحتي پيدا كنند و با خدمات و محصولاتتان آشنا شوند و نتيجه آن كسب درآمد بالاي شما خواهد بود. به اين امر سئو و بهينه سازي سايت مي گويند. سئو يك تخصص حرفه اي و پيچيده است كه بايد افراد سئوكار آن را انجام دهند. متخصصين تيم نوين سئو شما را به قله هاي گوگل مي رسانند.

هدف آخر پكيج كسب و كار نوين سئو، بازاريابي اينستاگرام است. امروزه شبكه اجتماعي اينستاگرام براي رشد كسب و كار ها و فروش محصولات بسيار ارزشمند است و سود بسيار خوبي را به مديران كسب و كار ها مي دهد.ما پيج كاري اينستاگرام شما را دريافت ميكنيم و شروع ميكنيم به جمع آوري كاربراني كه به آن ها نياز داريد، از فيلتر جنسيت و موقعيت مكاني آن ها را عبور ميدهيم و كسب و كار شما را به آن ها معرفي كرده و براي تك تك آن ها تبليغات شما به دايركتشان ارسال ميگردد و تمامي ترفند هاي مربوط به بازاريابي در فضاي اينستاگرام به كار گرفته ميشود.

منبع : فرم سفارش طراحي سايت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.