ووچر پرفكت ماني

بازي هاي ps4

ووچر پرفكت ماني

۱۹ بازديد ۰ نظر

همواره يكي از بزرگ ترين مشكلات ايرانيان با توجه به تحريم ها و محدوديت هاي موجود در اينترنت، خريد از سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي خارجي و پرداخت هاي غيرنقدي بين المللي است.
 
براي برطرف كردن اين نوع مشكل استفاده از روش هاي گوناگون پرداخت اينترنتي مانند پرفكت ماني يا ساير ارزهاي ديجيتال است.

در ميان كل ارزهاي ديجيتال، پرفكت ماني (PM) كه در سال 2007 توسط كشور پاناما ثبت شده، يكي از شركت هاي پيشرو در زمينه ارائه خدمات پرداخت غيرنقدي مي باشد. اين شركت برخلاف ديگر ارزهاي ديجيتال چون مستر كارت، ويزا كارت و پي پال براي كاربران ايراني تحريم نيست و از اين رو در بين ايرانيان بسيار پرطرفدار است.

 اخبار روز
  اخبار بورس
  قيمت دلار امروز
 سكه در بازار آزاد چقدر قيمت خورد؟
 يك نماينده خواستار درآمد ۵ ميليارد دلاري از صنعت رمزارز شد
 آخرين قيمت دلار در بازار متشكل (۲۴ شهريور)

 در اين ميان يكي از خدمات اين مجموعه، ووچر پرفكت ماني مي باشد كه به دليل سهولت استفاده و سريع بودن در انجام تراكنش، يكي از محبوب ترين روش ها جهت انتقال وجه و پرداخت اينترنتي مي باشد. در ادامه از اين مطلب شما را با كاربرد، كارمزد، ثبت نام، خريد ووچر پرفكت ماني بدون كارمزد آشنا مي كنيم.

بهترين قيمت تاچ ال سي دي
وبينار كسب درامد دلاري واقعي و بدون نياز به تخصص خاص از سايت Fiverr (Freelancer Services)
خريد استند شارژر بي سيم 4 كاره پرودو مدل Porodo 4-in-1 Charging Station
جديدترين بازي‌ها با زيرنويس فارسي و ترافيك نيم بها!
ووچر پرفكت ماني چيست؟
 Voucher Perfect Money مانند يك كارت شارژ و يك كارت هديه مي باشد، با اين تفاوت كه فيزيكي نيست. شما به راحتي با وارد كردن كدهاي موجود در اين ووچر مي توانيد، كالا و خدمات مورد نياز خود را از سايت ها و فروشگاه هاي خارجي خريداري كنيد. در ضمن شما با ووچر مي توانيد حساب پرفكت ماني خود را شارژ كنيد.

شما براي داشتن ووچر، نيازي به اففتاح حساب و ثبت نام ووچر پرفكت ماني در سايتPerfect Money نداريد و از طريق سايت  و مجموعه واسط معتبر مانند سايت arzipay، مي توانيد كد ووچر تهيه كرده و با وارد كردن كد آن كالا و خدمات مورد نياز خود را خريداري كنيد.

 

كد فعال سازي ووچر چيست؟
به طور كلي روي هر ووچر پرفكت ماني يك شماره 10 رقمي، يك كد فعال سازي 16 رقمي و تاريخ ايجاد ثبت شده است. براي خريد كردن از طريق ووچر، فقط كافي است كه شماره 10 رقمي و كد فعال سازي 16 رقمي را داشته باشيد. اين نوع ووچر نسبت به سيستم هاي سنتي، نياز به زمان كوتاه براي فعال سازي و نقد كردن دارد و از آن جايي كه محدوديت زماني در خصوص اين ووچر وجود ندارد، در هر لحظه امكان فعالسازي ووچرها وجود دارد.

ميزان كارمزد ووچر پرفكت ماني
اگر شما قصد سپرده گذاري در اين سيستم را داريد، نيازي به پرداخت كارمزد نداريد و به راحتي مي توانيد بدون صرف هزينه اضافي، مبلغ ووچر را با وارد كردن كدها به حساب خود اضاف كنيد. اما در صورتي كه شما قصد ايجاد يك ووچر را داشته باشيد، بايد كارمزد آن را پرداخت كنيد. اين كارمزد براي حساب هاي احراز هويت شده 0.5 درصد مبلغ خواهد بود. در صورتي كه حساب تان را احراز هويت نكرده باشيد، كارمزد شما برابر با 1.9 درصد خواهد شد و بعد از ايجاد ووچر از حساب تان كم خواهد شد.

ووچر پرفكت ماني قابليت تبديل به چه ارزهاي را دارد؟
با توجه به صرافي كه از آن استفاده مي كنيد، تعداددلار ارزهاي قابل انتقال نيز متفاوت خواهد بود. امروزه بيشتر صرافي كه معتبر دنيا امكان تبادل ووچر را با ارزهاي رايج دارد. اين نوع ارزها شامل موارد زير است:

دلار آمريكا
يورو
پوند بريتانيا
روبل روسيه
از موارد ديگر مي توان به قابليت تبديل آن به ارزهاي ديجيتال مانند بيت كوين، لايت كوين، مونرو اشاره كرد. يكي از جالب ترين و كاربردي ترين تبديل هاي آن براي ايرانيان اين است كه امكان نقد كردن و تبديل ووچرها به صورت ريال در صرافي هاي داخلي وجود دارد. البته بايد بدانيد كه صرافي ها براي انجام دادن كارهاي چون تبديل ارز رايج به ارز ديجيتال، كارمزد دريافت مي كنند. هزينه اين كارمزد حدود 0.5 تا 4 درصد متغيير است.

 

كاربرد ووچر پرفكت ماني چيست؟
به طور مثال شما قصد خريد خريد خدمات يا كالا از يك وب سايت را داريد اما نمي خواهيد كه براي يك خريد، اقدام به ساخت حساب پرفكت ماني كنيد. در اين صورت شما مي توانيد ووچر بخريد و مبلغ سفارش را با آن پرداخت كنيد.

از ديگر كاربردهاي مهم آن مي توان به اين امر اشاره كرد كه شما تمايلي به حمل پول نقد نداريد . در اين صورت با استفاده از اين سرويس مي توانيد در هر لحظه و در صرافي هايي كه در سراسر دنيا وجود دارد، پول نقد خود را دريافت كنيد. بيش از 200 صرافي متفاوت در سرتاسر دنيا از ووچر پشتيباني مي كند. دلايل محبوبيت Voucher Perfect Money به قرار زير است:

۱. امكان انتقال پول به هر كسي در هر كجاي دنيا

۲. پرداخت آنلاين مبلغ سفارش به صورت امن

۳. امكان نقد كردن آني ووچرها در صرافي هاي سرتاسر دنيا

خريد ووچر پرفكت ماني بدون كارمزد در ارزي پي
امروزه همه تكنولوژي مالي به سمتي پيش مي رود كه تراكنش هاي مالي با سهولت انجام شود و همچنين امروزه با تراكنش هاي مالي آنلاين بدون وجود پول نقد باعث شد، شما در خانه در حال انجام تراكنش مالي خود هستيد اما امروزه سهولت كار به حدي رسيده است كه شما مي توانيد به خارج از كشور هم پول ارسال ارسال كنيد. موسسات و همچنين سيستم هاي تراكنش مالي بين المللي چون: پرفكت ماني، پي پال، وب ماني و مستركارت باعث شدند كه شما به راحتي اقدام به دريافت و يا انتقال وجه كنيد.

گروه ارزي پي يكي از صرافي هاي آنلاين در ايران است كه با تكيه بر تجربه فروان و استفاده از نيروهاي جوان آموزش ديده و همچنين “پشتيباني صرافي” سعي بر رفع موانع بر سر راه ارتباط ايرانيان با ساير بانك ها، فروشگاه ها و مراكز دريافت و پرداخت وجوه ارزي دارد. شما كه حال با ووچر پرفكت ماني چيست و چرا استفاده از اهميت دارد، آشنا شديد. براي استفاده از اين سيستم پرداخت بين المللي مي توانيد به سايت اين مجموعه به نشاني www.arzipay.com مراجعه كنيد و از خدمات ارزان و سريع آن استفاده كنيد.

برگرفته از مطلب ووچر پرفكت ماني چيست : https://arzipay.com/what-is-voucher/

منبع: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-37/196560-%D9%88%D9%88%DA%86%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%81%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

https://itresan.com/345760/

http://www.jahannews.com/news/761587

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.