قيمت نبشي سبك 4، 5، 3 و 6 روزانه از كجا ببينيم؟

۱۹ بازديد ۰ نظر

نبشي يك پروفيل است كه سطح مقطع آن به صورت دو ضلع عمود برهم مي‌باشد. اين محصول يكي از مهمترين مصالح و پروفيل‌ها در صنعت ساخت و ساز مي‌باشد. از آن به صورت مركب يا مجزا در ساختمان سازي، برنامه‌هاي عمراني و مصارف صنعتي استفاده مي‌شود.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام ثامن تجارت، مهمترين مشخصه شناخت انواع نبشي، اندازه بال‌ها و ضخامت آن‌هاست. به روزترين قيمت نبشي 4، 5، 3 و 6 سبك تحت تاثير عوامل مختلفي مانند نوسانانت بازار مي‌باشد كه قصد داريم تا شما خريداران انواع نبشي را با آن‌ها آشنا كنيم.

بي شك بهترين سامانه خريد و فروش و مشاهده قيمت روز نبشي 4 سبك، ثامن تجارت است. جهت بررسي قيمت انواع آهن‌آلات و انواع نبشي 4، 5، 3 و 6 سبك و سنگين با جدول وزني كامل به آدرس  samentejarat.com مراجعه كنيد.

نبشي چيست؟

نبشي از جمله پروفيل‌هاي ساختماني و صنعتي است كه در انواع گوناگون با جنس‌هاي متنوع در بازار وجود دارد. پروفيل به معني يك قطعه ثابت در اندازه مشخص است. نبشي ينز يك قطعه ثابت بوده كه موجب اتصال دو سطح متفاوت با همديگر مي‌شود. از مهم‌ترين مشخصه اين نوع مقاطع مي توان به لبه‌هاي آن اشاره كرد. بيشتر نبشي‌ها داراي دو ضلع با اندازه مساوي و با زوايه 90 درجه است و شكل ظاهري آن به صورت L سه بعدي مي‌باشد. وزن نبشي‌ها به اندازه و ضخامت آن مرتبط است كه تمامي اين عوامل در قيمت نبشي سبك 4، 5، 3 و 6 تاثيرگذار است.

كاربرد نبشي‌ها در صنايع گوناگون!

به طور كلي نبشي‌ها از مهم ترين مقاطعي مي‌باشند كه در ساختمان سازي و صنايع نبشي مصرف مي‌شود و كاربردهاي گوناگون دارد. از جمله آن مي‌توان به كاربرد آن در عضو بادبند، ساخت خرپا، سازه‌هاي LSF دكل‌هاي انتقال نيرو و انواع گوناگون قاب‌هاي فلزي استفاده شده در تجهيزات صنعتي و ماشين‌آلات اشاره كرد. اما اين نوع استفاده‌ها به اين موارد ختم نمي‌شود و به مصارف زير نيز كاربرد دارد:

نبشي كشي ساختمان با هدف مهار ديوارهاي سفالي و ديوارهاي بتن آرمه؛

استفاده در چارچوب ساده در و پنجره؛

استفاده از نبشي لقمه براي اتصالات تيرآهن به بيم‌ها در ساختمان؛

توليد ستون‌ها و خرپاهاي استفاده شده در اسكلت فلزي؛

توليد قفسه‌هاي آهني و فلزي؛

توليد لوله در نيروگاه‌ها، پتروشيمي‌ها و خطوط لوله؛

توليد پايه براي تجهيزات ترافيكي؛

سيني‌هاي كابل برقي.

قيمت نبشي سبك 4، 5، 3 و 6 روزانه از كجا ببينيم؟

معرفي توليد كننده‌هاي نبشي در ايران

هر يك از كارخانه‌هاي توليد نبشي در سطح كشور به توليد انواع نبشي با كيفيت، برند و استاندارهاي گوناگون مي‌پردازند؛ كه موجب تاثير در قيمت نبشي سبك 4، 5، 3 و 6 روزانه مي‌شود. محصولات توليدي آن‌ها در انواع اتصالات سازه‌هاي فلزي مصرف مي‌شود و به صورت لقمه و شاخه در پروژه‌هاي ساخت و ساز گوناگون استفاده مي‌شود. در ادامه كارخانه‌هاي توليدكننده انواع نبشي را معرفي كرده‌ايم.

نبشي تهران

نبشي زنجان

كارخانه فولاد مباركه اصفهان

آريان فولاد: توليدكننده انواع مقاطع فولادي و شمش هاي ساختماني و آلياژي

فولاد كوهپايه: توليدكننده مقاطع سبك و نيمه سنگين فولادي كه جداي از نبشي به توليد ناوداني، سپري، ريل چرثقيل، چهار گوش و تسمه نيز مشغول است.

ذوب آهن اصفهان: بزرگ‌ترين توليدكننده نبشي در ايران و اصفهان

عوامل موثر بر قيمت نبشي سبك 4، 5، 3 و 6 روزانه در بازار

آهن و اجزاي مربوطه به آن در ساختمان سازي به صورت مستقيم تحت تاثير تورم، نرخ مواد اوليه و نوسانات بازارآهن است. در ضمن قيمت نبشي گالوانيزه و سبك در ايران تحت تاثير قيمت جهاني آهن‌آلات و ارز است و تمامي اين عوامل بر قيمت روز نبشي و قوطي اثر گذاشته و موجب افزايش و يا كاهش خريد آن مي‌شود. به همين دليل شما بايد براي خريد انواع نبشي به طور روزانه از مركزي معتبر و ارزان قيمت آن را بررسي كنيد.

در اين ميان مجموعه بازرگاني ثامن تجارت از سال 1393 فعاليت خود را در زمينه خريد و فروش و تامين جامع از انواع آهن‌آلات ساختماني و صنعتي و همچنين انواع تفلون و پليمر آغاز كرده است. قيمت نبشي 4 سبك، در سايت ثامن تجارت مطابق با آخرين قيمت اعلام شده در بازار بروزرساني مي‌شود و شما مي‌توانيد با مراجعه به جدولي كه مربوط به هر كارخانه است؛ از قيمت روز نبشي در اندازه‌هاي مختلف آگاه شويد. محصولات مربوط به هر برند در جدول‌هاي مجزا قرار گرفته است. به عنوان مثال براي پيدا كردن قيمت نبشي ناوداني آسانسور، تنها كافي است كه به ليست مربوط به آن مراجعه كنيد. قيمت انواع نبشي شكفته مشهد، آريان فولاد، ناب تبريز و همچنين قيمت نبشي 4 سبك سپاهان اصفهان و ... در اين صفحه به راحتي قابل مشاهده است كه مي‌توانيد جهت دريافت مشاوره براي خريد بهتر با كارشناسان ثامن تجارت به آدرس اينترنتي  https://samentejarat.com  درارتباط باشيد.

منبع : https://www.isna.ir/news/1400082418844/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%86%D8%A8%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-4-5-3-%D9%88-6-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%85

https://samentejarat.com/nabshinavdani/nabshi

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.