ويزا كارت و مستر كارت چيست؟

۲۴ بازديد ۰ نظر

 

ويزا كارت و مستر كارت چيست؟

ويزا كارت و مستركارت از بهترين كارت هاي اعتباري مي باشند كه مي تواند نياز بسياري از افراد را در زمينه خدمات ارزي مانند تعيين وقت سفارت، هزينه تحصيل در دانشگاه هاي خارج از كشور، خريد كالا از سايت هاي خارجي و … را برطرف سازد. كساني كه قصد سفر به خارج از كشور را دارند، مي توانند با خريد ويزا كارت و مستر كارت وجه مورد نياز خود همراه داشته باشند، بدون نياز به اينكه مبلغي را با خود حمل كنند.

در ايران به كمك خريد مستركارت مجازي و ويزا كارت، به راحتي مي توان بليط پروازهاي خارجي را به صورت آنلاين خريداري كرد. اگر شما هم مانند بسياري از افراد اطلاعات كاملي در رابطه با ويزا كارت و مستركارت چيست نداريد، مي توانيد در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا درمورد نحوه استفاده از مستركارت، برداشت پول از ويزا كارت در ايران، خريد كارت مستر كارت در افغانستان بيشتر برايتان توضيح دهيم.

ويزا كارت چيست؟ (بزرگ ترين شركت خدمات مالي آمريكايي)

ويزاكارت يك كارت اعتباري همانند كارت هاي اعتباري ديگر اما متعلق به شركت Visa مي باشد. با خريد ويزاكارت مجازي به راحتي مي توانيد مبادلات ارزي خود را براي خريد محصولات مختلف انجام دهيد. حتي اين كارت استفاده از پول هاي ديجيتالي را نيز براي شما فراهم مي كند. با شارژ كردن ويزا كارت، اعتباري به حساب شما اختصاص داده ميشود كه با استفاده از آن مي توانيد مبادلات ارزي را بدون نياز داشتن به پول نقد انجام دهيد.

اين كارت در كشورهاي مختلف رسميت دارد و امكان پرداخت ارزي را در سراسر دنيا فراهم مي كند. اما موضوعي كه وجود دارد اين است كه در ايران شرايط استفاده از اين كارت به دليل تحريم ها وجود ندارد و براي خريد آن مجبور ميشويد آدرس و مشخصات كشورهاي ديگري مانند امارات را بدهيد. البته شايد تا الان اينطور در ذهن شما جا افتاده باشد كه اين كارت تنها براي خريدهاي اينترنتي است، اما در صورتي كه اينطور نيست و شما از طريق آن مي توانيد براي كارهاي متفاوتي استفاده كنيد. جهت دريافت ويزا كارت مجازي، كليك كنيد.

انواع ويزا كارت شامل :

  • اعتباري (Credit Card)
  • نقدي (Debit Card)
  • پيش‌پرداخت (Prepaid card)

مستر كارت چيست؟ (معتبرترين شبكه پرداخت در دنيا)

مستر كارت يك شركت مالي و چند مليتي در نيويورك آمريكا است كه در كشورهاي مختلف دنيا بيش از ۱۴۰ نمايندگي دارد و جايگاه اول مبادلات مالي را از آن خود كرده است. از مزاياي مستركارت مي توان به كارمزدهاي بسيار كم، دريافت صورت حساب روزانه و رايگان، نقد كردن وجوه از دستگاه هاي خودپرداز اشاره كرد.

بيشتر افرادي كه مي خواهند پرداخت بين المللي داشته باشند و از سايت هاي بزرگي مانند آمازون خريد كنند، به آساني مي توانند از چنين كارت هايي استفاده كنند. اگر قصد سفر به خارج از كشور را داريد با خريد مستركارت مي توانيد از عابر بانك ها و يا دستگاه هاي پوز استفاده كنيد بدون اينكه پول خود را جا به جا كنيد. كساني كه به تراكنش هاي مالي نياز دارند، بهتر است بدانند كه مستركارت يك انتخاب هوشمندانه براي آنها مي باشد. جهت خريد مستر كارت مجازي قابل شارژ، كليك كنيد.

انواع مستر كارت ها عبارتند از :

  • كارت نقدي (Debit Card)
  • كارت اعتباري (Credit Card)
  • كارت پيش پرداخت (Prepaid Card)
  • قابل شارژ (Reloadable Card)
  • غير قابل شارژ (Gift Card)

تفاوت مستر كارت و ويزا كارت چيست؟

شبكه ويزا و مستر تفاوت بسيار جزئي با يكديگر دارند؛ زيرا هر دوي آنها در يك رقابت تنگاتنگ هستند. حتي تعداد فروشگاه هايي كه كارت ويزا را قبول مي كنند مشابه تعداد فروشگاه هايي هستند كه كارت مستر را مي پذيرند.

از لحاظ امنيت پرداخت و سرعت تراكنش نيز هر دو آنها تاييد شده مي باشند. پس عملا نمي توان هيچ تفاوتي براي اين دو كارت بيان كرد. اما نكته مهم ويژگي هاي هر كدام از كارت ها است نه مستر و يا ويزاكارت بودن آن. پيش از خريد و ثبت نام هر كدام از كارت ها لازم است كه ويژگي ها، امكانات و محدوديت هاي آن را در نظر بگيريد؛ نه فقط شركت هاي صادر كننده را.

اگر پس از خواندن اين مطلب اين سوال برايتان پيش آمده كه چگونه در ايران ويزا كارت بگيريم؟ بايد بگوييم كه شركت هاي مختلفي در ايران وجود دارند كه علاوه بر محدوديت هاي بوجود آمده در زمينه فروش ويزا كارت و مستركارت فعاليت دارند و در تلاشند تا بهترين شرايط را براي پرداخت هاي مالي و ارزي براي ايرانيان در سراسر دنيا فراهم كنند.

منبع:ارزي پي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.