هداياي تبليغاتي خاص چيست و چه كاربردي دارد؟

۲۰ بازديد ۰ نظر

هداياي تبليغاتي خاص جز يكي از هداياي تبليغاتي است كه موجب منحصربه فرد و متفاوت شدن شما و برندتان مي شود. خريد هديه تبليغاتي خاص داراي ارزش مادي و معنوي زيادي بوده و با بسته بندي شيك و ويژه ارائه مي شود. در ضمن از نوع هديه تبليغاتي نفيس و لوكس بوده تا بتواند پيام و برند شما را در ذهن مشتري ماندگار كند. استفاده از اين نوع هديه تبليغاتي خاص موجب پايبندي بيشتر مشتريان سودآور به برندتان مي شود.

هداياي تبليغاتي خاص به عنوان بهترين هداياي تبليغاتي جديد و ارزان قيمت مي باشد كه شركت ها، موسسات و صاحبان مشاغل و كسب و كار براي معرفي كسب و كار، برندسازي، جلب توجه و ماندگاري در ذهن مخاطب به مشتريان و مخاطبان هميشگي و يا كارمندان خود ارائه مي دهند. اين هداياي تبليغاتي خاص مي تواند در همايش ها، گردهمايي ها، تولدها و مناسبت هاي مختلف به مخاطبان ارائه شود و سبب ايجاد علاقه و اطمينان مخاطب نسبت به خدمات يا محصولات شركت و كسب و كار شود. ارائه ي هداياي تبليغاتي هزينه هايي را براي شركت شما در بر دارد؛ اما اين هزينه ها در برابر سودي كه از جلب اعتماد و نظر مخاطب نسبت به كسب و كار شما به دست مي آيد، بسيار ناچيز است و در طولاني مدت مي تواند سود هاي كلاني را براي شما به ارمغان آورد.

شايد اين سوال براي شما هم پيش بيايد كه اين هداياي تبليغاتي خاص چه مزايايي دارد؟ هداياي تبليغاتي به صورت رايگان به مخاطبان ارائه مي شوند و اين امر مي تواند سبب ايجاد حس مثبت نسبت به كسب و كار شما در ذهن مخاطب شود. همچنين ارائه ي اين هداياي تبليغاتي خاص به صورت رايگان سبب مي شود تا مخاطب احساس كند كه كسب رضايت مشتريان و ارباب رجوع بر سود مالي شركت شما ارجعيت دارد و با خيالي آسوده تر به دريافت خدمات يا خريد محصولات از شما بپردازد.

بر اساس تحقيقات انجام شده، ارائه ي هداياي تبليغاتي خاص به مخاطب مي تواند به افزايش 50 درصدي فروش محصولات و ارائه ي خدمات به مشتريان منجر شود. همچنين حدود 80 درصد از افرادي كه در دو سال گذشته يك هديه ي تبليغاتي را دريافت كرده اند، برند و شركت ارائه دهنده ي هديه تبليغاتي را به خاطر دارند. اين موضوع نشان دهنده ي تاثير و ماندگاري بالاي اين نوع از تبليغات در ذهن مخاطب مي باشد.

انتخاب درست هداياي تبليغاتي يكي از نكات مهم در ارائه ي اين نوع از تبليغات است. براي اين كار شما بايد با زيربيني و نكته سنجي به دنبال ارائه ي هداياي تبليغاتي خاص و متمايز نسبت به سايرين باشيد تا بتوانيد شانس خود براي ماندگاري در ذهن مخاطبان را افزايش دهيد. همچنين طراحي لوگو، برند و يا اطلاعات تماس شما روي محصول بايد به گونه اي باشد كه سبب كاهش ارزش و كاربرد محصول براي مخاطب نشود.

اكنون كه به سوال شما پيرامون هداياي تبليغاتي خاص چيست و چه كاربردي دارد پاسخ داديم، مي توانيد با خيالي آسوده با ارائه ي هداياي تبليغاتي خاص، كسب و كار خود را رونق بخشيده و تبليغاتي موثر، كارآمد و ماندگار را تجربه كنيد.

منبع:كاواترسيم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.