امكان خريد سيليس ميكرونيزه به صورت آنلاين فراهم شد!

۲۱ بازديد ۰ نظر

بهتر است بدانيد كه مش در هر صنعتي كاربرد خاصي داشته و در توليد پودر ميكرونيزه از اهميت و ارزش بسيار بالايي برخوردار است.

به گزارش بازار به نقل از شانا، سيليس ميكرونيزه همدان يا سيليس پودري جزء كاني‌هاي بسيار پركاربرد به شمار رفته و در مش‌هاي مختلفي اعم از مش ۱۸۰، مش ۲۳۰، مش ۳۲۵ با درجه خلوص بالاي ۹۹ درصد توليد مي‌شود. واژه مش در بسياري از موضوعات علمي يا تجاري به كار برده مي‌شود، اما كمتر كسي معناي آن را مي‌داند. بهتر است بدانيد كه مش در هر صنعتي كاربرد خاصي داشته و در توليد پودر ميكرونيزه از اهميت و ارزش بسيار بالايي برخوردار است. مش در علم خاك‌شناسي به دانه‌بندي خاك مورد نظر به منظور الك كردن آن اشاره دارد؛ يعني اندازه ذرات خاك براي گذر از الك، مش ناميده مي‌شود. در اين مقاله به بررسي كاربردهاو قيمت سيليس ميكرونيزه و خريد پودر ميكرونيزه خواهيم پرداخت.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خط توليد و قيمت خريد سيليس ميكرونيزه همدان سيليكا، وارد نشاني (www.hamedansilica.com) شويد. وب سايت همدان سيليكا؛ بزرگترين مركز فروش پودر سيليس ميكرونيزه در ايران مي باشد.

فرايند توليد سيليس ميكرونيزه و انواع دانه بندي آن

ابتدا كلوخه سيليس كه از بهترين معدن سيليس همدان ملاير يا ديگر معادن استخراج شده به سمت كارخانه سيليس منتقل مي شود و در محوطه كارخانه دپو مي گردد. سپس توسط كارگرها و دستگاه بيل مكانيكي مواد اضافي و ضايعات آن جداسازي شده و آماده براي خردايش مي شود. بعد به سممت فك و كوبيد منتقل شده و طي مراحلي، بار خروجي دانه بندي آماده مي شود.

براي دانه بندي سيليس بهترين نوع آن سايز ۱ تا ۵ ميلي متر است و بعد از آن اين دانه بندي ها به سمت بالميرها هدايت شده تا به صورت پودر ميكرونيزه شده در آيند. با توجه به نوع مش آن، چرخش بالميرها و زمان چرخش آن متفاوت مي باشد و با توجه به نياز مشتري مش هاي گوناگوني توليد مي شود.

قيمت پودر سيليس ميكرونيزه

كيفيت كلوخه سيليس و نوع دانه بندي آن كه با چه سايز و كيفيتي داخل بالمير ريخته شود، در قيمت سيليس ميكرونيزه موثر است. به طور كلي هر چه سيليس ممتاز و فوق ممتاز باشد قيمت محصول نهايي هم بالا مي باشد.

كاربردهاي سيليس ميكرونيزه

تمامي صنايع به صورت مستقيم و غيرمستقيم براي توليد محصولات خود نيازمند به خريد سيليس ميكرونيزه به صورت آنلاين هستند. اين نوع silica داراي كاربردهاي زير است:

توليد سيمان

بتن و افزودني هاي بتني

توليد قالب هاي ريخته گري

لعاب سازي

كاشي و سراميك سازي

صنايع سيليكا

چسب هاي كاشي

درزگيرها

صنايع رنگ و چسب

توليد مواد شوينده

خريد و فروش پودر سيليس ميكرونيزه؛ همدان سيليكا

پودر سيليس ميكرونيزه از جمله انواع سيليس درجه يك و ممتاز مي باشد كه فروش عمده آن توسط توليد كنندگان آن انجام مي شود. اين نوع فروش داراي مزاياي چون خريد با قيمت مناسب و ارزان تر، امكان ارسال رايگان در خريدهاي با مقدار بالا و امكان خريد به صورت بسته بندي يا فله طبق سفارش مشتري مي باشد.

در اين ميان مجموعه همدان سيليكا با قريب به ۳۲ سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت كشور وبه عنوان اولين واحد فرآوري سيليس درهمدان تاسيس گرديده است. همواره شعار سيليس همدان، مشتري مداري و صداقت در فروش بوده و در اين راستا هدف اصلي آن افزايش كيفي محصول نهايي و عرضه آن با قيمت مناسب و بدون واسطه است. شما براي خريد سيليس ميكرونيزه به صورت آنلاين مي توانيد به سايت سيليس همدان به نشاني https://hamedansilica.com/ مراجعه كني

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.